Separate names with a comma.
Jag reser en hel del, främst inom EU så klart. Men även till NordAmerika, LatinAmerika, Karibiska övärlden och Thailand. Men jag brukar gömma...
Jag "skriver och raderar" aldrig utan jag använder enbart USB-minnen till att "skriva och läsa". Har dom som rena backupminnen så jag fyller hela...
Det var väl ungefär vad jag trodde. Har NVMe i mina laptops och de funkar ju perfekt men det gör ju iof sig även mina (gamla) SanDisk, Corsair och...
Misstänker att släkten är samma skrot och korn, som uttrycket heter. :(
Beror väl lite på vad du använder plattan till. Använder du den bara på att besöka internet, kolla in egna bilder och se på streamad tv och film...
Tråden handlar ju om USB minnen i allmänhet, så jag kan ju ställa en fråga som gäller USB minnen i allmänhet - anses USB minnen i allmänhet vara...
Jag kanske inte ska låta alltför negativ men jag fattar inte riktigt hur nissen i vita huset ska lyckas gå i land med detta, samtidigt som han...
Black Sabbath med Ozzy så klart, live från Hammersmith i London 1978. Snowblind :) [MEDIA]
Ett "lågprisdäck" som håller hyfsad premiumkvalitet enl mig är LANDSAIL. Däcket har mottagits bra i olika tester och jag tycker det är helt ok....
Bättre du frågar mamsen hur mycket hon max vill betala för en mobil som inte är en Android telefon, med tryckknappar för kontantkort? Det finns...
Har haft Hallon några år och har inget att klaga på.