Separate names with a comma.
Tack då var ju inte så farligt man började att undra bara. Har ju köpt tidigare men just det kommer jag inte ihåg.
Blir lite förbryllad över en reservation på mitt kontoutdrag. Jag köpte samma dagappen Camera Zoom FX, men det är inte den. Kan det ha något att...
Jag har ju skaffat en ny telefon med NFC. Undrar lite vad jag kan använda det till.
Hej! Köpte en ny telefon idag på rean, Xperia L. Har en Tipo innan.Laddade idag ner PC Companion och hittade Xperia Transfer vet inte riktigt...
Den verkar ju ypperlig i alla fall för mig. Är det en dedikerad kameraknapp längst ner på högersidan, eller vad ska den vara till?
Funderar på att skaffa en Go, den verkar säljas med 2.3 i alla fall på elgiganten. Är det svårt att uppdatera, för jag antar att den uppdateras...
Generellt sätt är jag nöjd med telefonen, den klarar tillräckligt för mina behov. Det enda problemen som jag har är att FM-radion inte fungerar...
Hur tycker du den funkar hittils? Nu har du ju haft telefonen i några dagar ytterligare?
Det vore himla roligt, men det kommer inte ske.
Jag skulle vilja få mina e-mail från mina primära adress på yahoo till min android. Jag har prövat i den e-post-appen som kom med, men det vill...
Jag har kommit en bit på vägen iaf. Jag har lyckats aktivera bluetooth. Sen har den hittat en enhet.Dock med helt annat namn än på min SE så jag...
Har köpt en Samsung Galaxy Gio nu i dagarna. Hemma ligger det ett gammalt bluetooth- Headset SE MW600. Är denna kompatibel med en Galaxy Gio?
Man får väl stänga av funktioner som exempelvis sync, wifi, bluetooth mm när det inte används.
Två veckor hade varit trevligt i standby-tid. Snarare kring 400 timmar. Det är min första smartphone.Tycker att den ligger på en hyfsad lagom...
Jag har gått och funderat på att skaffa mig en smartphone under en tid. Har tyckt att Blade verkar vara en telefon som passar min budget. Jag är...
Jag funderar på att köpa min första android och smartphone. Ingen direkta krav. Har läst runt lite men vet inte riktigt hur jag ska göra. Är van...