Separate names with a comma.
Bytte mobil på distans. Mycket trevlig kille! Beskrivning stämde på pricken med vad som beskrivits. Rekommendera starkt @tojjetok
Har en Samsung Galaxy 9 plus svart med originalskal med display i nyskick. Kvitto och garanti finns. Önskar byta mot en Iphone X. Finns i Stockholm.
Noterat, den är din om jag inte får ett högre bud innan 21
Kolla i forumet. Den ska funka.
Noterat, finns i Stockholm
Wireless charger till S7/S8 i nyskick (Stödjer snabbladdning) Följande modell...
Telefonen är såld. Stänger tråden.
Jag har det till i eftermiddag.
Det ska gå bra att svara i tråden. Det går också skicka PM utanför tråden. Den finns i Stockholm
När jag köpt ny telefon säljer jag min Galaxy S7 Edge (Svart). Den är i gott skick och är ca 1år. Finns mindre små repor på ramen annars gott...
Ok, tack för snabbt svar. Då funkar med andra ord bara fast charge funktionen i den laddaren på S7?
Någon som vet om den trådlösa laddaren till S7 passar S8/S8+?
Högsta bud nu 2300kr
Ok, noterat
Den finns i Stockholm
Säljer en svart S6 Edge i mint condition. Alla originaltillbehör ink trådlös laddare samt original kartong medföljer. Original skal S view cover...
Jag säljer en Ipad3 med retina samt Apple smart cover i läder (Apple Original) Sitter även ett skydd på baksidan som följer med. Självklart finns...
Telefonen är såld
Det vet jag inte, beror på vad det är du vill byta?
Pris: 3000kr för till kvarn gäller.
Det går bra, vart vill han hämta upp den?
Jag säljer den inte under 3000kr
Såld
Är det någon som fått Danskebank att fungera? Jag lyckas inte registrera ett konto.
Den är köpt på Elgiganten.
Haft den i ett skal sedan ny så skicket är bra. Vet ej om den är låst. Bor i Stockholm.
Jag har en svart iPhone 5 som jag kan tänkas byta mot din lur.
Yes, det står i annonsen
SÅLD
...
Den är inte operatörslåst.
Bump
Är inte intresserad av ett byte till en xoom tyvärr.
Surfplatta i nyskick med 3G. Det följer även med ett Samsung orginal case (800kr). Kvitto finns och garanti. Pris: 2500 eller bud.
Tack själv! /M
Ingen som är sugen?
Jag önskar byta en s2 i nyskick samt en AppleTV2 mot en HTC ONE X. Telefonen är olåst och det följer med många orginal tillbehör till telefonen...
Hej, Någon som vet när Samsung planerar att släppa ICS till sina tabs? Sent from my GT-P7300 using Tapatalk
Det tycker jag. Ger ett bra skydd då den även skyddar baksidan. Sent from my GT-P7300 using Tapatalk