Separate names with a comma.
jag får samma fel.. när jag skall försöka göra en backup CWM så kan man inte mounta SDkortet... rebootar man telefonen då att man kommer tillbaka...
Hej Har du hunnit kolla något på att Roota Min LG O2X? Tänkte om man skall vänta lite till på LG eller om man skall slänga in en GB 2.3.4 eller...
ok Då är det inte mtcket att göra åt det hela... :(
Hej Jag har ett problem med att när man är inne på Gmail, facebook, maps samt andra appar som kräver ett tangentbord. När man skirver så kan...
Hej Jag har en magic som jag kör CM6 på. Jag vet inte om det är någon mer än jag som har upptäckt att när man skall skriva mail, eller när man...
Jag har kollat på vad det är som kan ligga i bakgrunden och jobba, det jag hittade om man bara startar taskkiller så var det battery status och...
Någon mer som upplerver Magic med CM 5.0.7-ds trött och slö när man har använt ett program och sedan går tillbaka till ex. homefönstret. det tar...
Fick iordning på det hela... Jag fick gå in på inställningar, trådlösa styrenheter, mobila nätverk, nätverksoperatörer sedan fick jag välja min...
Hej Jag & sambon har var sin Magic, Idag så bara 3G försvan på hennes och kommer inte tillbaka, har testat att starta om den, installerat om CM...
har hittat en Jag har hittat en... Tack för alla svar
Hej Det är ingen som har en Magic tillsalu? /Henrik
Hej Är det någon mer som har problem med att spela Musik i den medföljande spelaren i CM 4.2.13? Här om dagen så satt jag och lyssnade på...
jag har testat men får det inte att funka. men jag kan ju gjort nått fel /henrik
Hej Jag har en Magic och undrar om det går att köra Java app i telefonen? Jag har försökt men får det inte att funka. Jag vill installera Arlas...
Är det någon som vill sälja sin HTC Magic när ni skall uppgradera? Jag är på jakt efter en ny telefon och har kollat på Magic. Men jag har inte...