Separate names with a comma.
Lyckades få tag i en Ultra 128GB för 7094 kr hos Telia. Inbyte av en S9 (2900kr), samt tecknande av 24 mån obegränsad surf (inkl Cmore)....
Köptips på 45w laddare till S8 Ultra, vilka modeller/återförsäljare rekommenderar ni?
När jag pratade med dem idag så fick jag exakt samma svar som jag fått alla andra veckor tidigare "I slutet av denna vecka får vi en leverans, du...
Hur går det med leveranserna, är det någon som fått/får sin Ultra under veckan som gått/kommer? Supporten lovar "nästa vecka" som vanligt när man...
S8 ultra beställd 22/2. Ni som har fått kompensation, vad har ni fått?
Förra veckan gav Samsung info om att man trodde att de skulle leverera S8 Ultra i slutet av denna vecka, när man kontaktar dem nu så fick man...
Samsungs chat/support är under all kritik, dels verkar personalen vara rejält underbemmanad och outbildad, men gissar att Samsungs...
Mobilerna finns redan ute i butikerna + noterade att en av Elgiganten butiker hade satt upp den minsta versionen av Tab S8.
Finns det någon butik i Stockholm som har S8 Ultra? Funderar på att slå till på en, men vill verifiera så att är för stor.....