Separate names with a comma.
Jag kan ju bocka ut rutan att det skall vara krypterat men då kan jag inte ta emot min jobbmail och så vill den formatera kortet när jag gör det....
Ska nog kolla med våran it avd först , skulle ju inte ha nåt bemöta om kortet är krypterat. Men vill ju kunna skriva till det.
Jag har exakt samma problem. Hoppas det dyker upp en lösning.
Jag hittade de här nyss : Qualcomm enables “dual-core” location on Snapdragon phones | Android and Me Någon som vet om det går att aktivera i...
Nu har det hänt något konstigt med min telefon. när jag pratade med en kompis så bröts samtalet plötsligt, sen dess klarar den inte av röstsamtal....
Jag uppgraderade med NPS 1.5 som fanns länkat till i den här tråden. Jag hade 1.3 installerat först men avinstallerade det och uppgraderade NPS....
Det står på http://samsung-firmware.webs.com/samsungnews.htm att det finns 2.1 till spica nu. någon som har testat?
2.0 Vart fick du tag på 2.0? Custom rom eller ?
Någon mer som får npsmain error ?
Elgiganten Jag köpte min på elgiganten i december, olåst. Iofs med 24 månader från telenor. Men den gick att köpa utan abonnemang där. Kommer...
Hur får du in de svenska helgdagarna ? Lite ot men jag hittar inget sätt att ställa in att veckorna ska sluta på söndag för mig slutar de på...