Separate names with a comma.
3000+frakt
2600+ frakt
2400+ frakt
Kommer den med nåt OS installerat? Han säger i reviewn att det är win 11 out of the box. Har du nåt kvitto? Var är den köpt? Morsan behöver en ny...
Ok
Hur gamla är dom? Finns kvitto?
Köpte ett par lurar. Allt i sin ordning och snabb leverans. Rekommenderas
Tar Xiaomi lurarna om de är hel/ren och har kvitto.
Tar det. För köp nu alltså :)
Jo och det funkar 8/10 ggr. Men 2/10 är det som att den inte laddar in innehållet. Sjukt skumt.
Har problem på sambons telefon i vissa appar, Outlook och nån skolapp att appen öppnas men inget innehåll visas. Testat både RAM optimeringen och...
Drar tillbaka mitt bud.
Är den i ok skick (repfri och helt armband) bjuder jag 700+frakt Mvh Micke
Jo är sjukt nöjd, grym SoT, trevlig skärm och kameran är ok för mig. Finns absolut bättre kameror men jag prioriterar batteritid och skärm. 65w...
De borde i teorin uppdateras lika länge. 8t ska ha ett år längre uppdateringar men kom ett år före. Återkom med vad du kom fram till, har samma...
Köpte ett 2-pack av nåt billigt glas från Amazon. Båda har spruckit utan anledning så blir att testa ett sånt där Nillkin glas.
Köpte 2 par hörlurar. Snyggt packat och fina lurar. Rekommenderas
Köpte några olika billiga från Amazon mest av nyfikenhet. Är alla skit beställer jag ett sånt Nillkin. Tack för tipset :)
Tjena Tänkte höra vilket/vilka skärmskydd ni rekommenderar till 8t? Gärna glas. Mvh Micke
Sålde ett skal till semlan. Snabb och smidig affär. Rekommenderas
Tar dom om batteriet är någorlunda ok på xm3orna. Skickar pm
Hej Fick med både Latercase cyber edition och Karbon bumper med min telefon men föredrar Sandstone bumper. Öppnade men enligt mina ögon oanvända....
Hej Menar du att det är en spricka på glaset på baksidan? Finns kvitto? Nåt skal? Kan du skicka? Mvh Micke
För eventuella spekulanter. Jag kör mina b-die i 3866MHz cl 15-15-15 på 1.43V. Så sjukt bra minnen för pengarna.
Har en Mi 10t pro oöppnad och eventuellt intresserad av ett byte. Vad är du villig att lägga mellan? Mvh Micke
Ett tips att ge din kompis är han inte ska fokusera för hårt på få ut "max" pris på kortet. Då 3060ti kommer in i lager är ett 2080 värt runt...
Kan börja med 3000kr+ frakt.
Har själv en 34 så kan ge mina synpunkter. Ja bilden blir ganska exakt 27" om du kollar på serier som har 16:9. Men i filmer som har rätt format...
Men då även elscootern. Värt att tänka på vid eventuella "skambud".
Jag tycker batteriet är helt ok. Tror jag skulle kunna kräma ur 10h SoT om jag gick in för det. Har BT och plats avslaget, 90hz.[ATTACH] [ATTACH]
Köpte en Nord av Boström. Bra packat, fin telefon och inge strul. Rekommenderas varmt
Ska du inte göra heller. Men eftersom det är högst personligt tycker jag att ditt råd om att "känns som nytt" kan vara missvisande för vissa. I...
Platform (CPU,mobil, minne, nätagg, låda) ja det är lika att köpa ordentligt men gpu är alltid bättre att köpa ett snäpp under värsting och...
Ok lägger 3000+ frakt
Vad följer med.mobilen? Kvitto, skal, laddare etc? Mvh /Micke
Fick du med nåt kvitto då du köpte den? Eller är garantin väck med problemen med fingeravtryck läsaren?
Vad menas med rubriken? 1600kr idag. Sen står det 1750 i annonsen?
När/Var är den köpt? Medföljer nåt mer skal, laddare, kvitto? Mvh Micke
Skumt tillvägagångssätt. Auktion till 21.00. jag budar innan, överbudad efter, kontrar inom 2min och förlorar auktionen..
3300 ink frakt om kvittot medföljer :)