Separate names with a comma.
Äntligen, hade gett upp, trodde att någon missat trycka på knappen (det tror jag fortfarande) och trodde att det inte skulle göras innan...
I'm not sure there is a reason, I actually think that someone has fucked up and made an error at Sony and think he/she has sent the update to the...
Svaret: Hej Micke, Tack för att du kontaktade Sony Xperia Support. I dagsläget har vi dessvärre ingen ytterligare information utöver våra...
Vill inte flasha den, OTA eller via companion eller i värsta fall så väntar jag på Marshmallow.
Fortsätter att jaga på Sony, har gått några mail fram och tillbaka, det senaste... Eftersom de operatörer som blivit tillfrågade hävdar att de...
Svaret: Hej Micke, Tack för att du kontaktade Sony Xperia Support. Android-version 5.1 har redan släppts till Sony Xperia Z2. Tyvärr får inte...
Med tanke på svaret jag fick av Telenor så skickade jag "Hur går det med uppdateringen till 5.1.1 till Z2? När kan man vänta sig den? Jag använder...
fast companion har ju inget heller, ska kolla om det kommer något till frugans, hon har tele2... Edit: Nope, inget där heller
Bättre svar än vad jag fick av telenor. Dock hittar jag inte någon 5.1.1 i companion heller.
Svaret: Hej Mikael! Tack för ditt mail. Det är ju så att vi som operatör släpper inga uppdateringar till mobiltelefonen utan det är ju...
Har skickat "Jag undrar när ni planerar att släppa uppdateringen till Sony Z2 OTA. 5.1.1 Build 23.4.A.0.580 med lösning för mobilradiobuggen är...
Samma lika här, har telenor och drömmer om det
och inte heller på companion
fortfarande inget OTA :(
Nu ska vi inte förstöra en bra historia, självklart har det med ekonomin att göra ;) Hoppas den kommer till mig och frugan OTA under dagen.
Lite bakgrund, jag har nyligen flashat om min GNEX till YAKJU och efter artiklarna om röstsökningar på svenska även lekt lite med det. Nu till...
Lita bakgrund, jag har nyligen flashat om min GNEX till YAKJU och efter artiklarna om röstsökningar på svenska även lekt lite med det. Nu till...
Det står i google play att spican ska vara kompatibel och den uppgraderas inte till 2.2 eller högre av samsung tyvärr. Problemet är att Market har...
Jag har problem med min Samsung galaxy spica, den har missat uppdateringen från market till play och nu kan jag inte ladda hem appar, jag kan leta...
Jag har samma problem Jag har samma problem som Pettsoni fast med min telefon, en Samsung galaxy spica (GT-I5700), den har missat...