Separate names with a comma.
Lade en order precis från gearbest, 155.99$ med Flat Rate Shipping. http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218590.html Jag uppdaterar status när...
Mitt problem med att PLAYSE och swefilmer uppspelningen stoppar efter ca 10 minuter är nu löst. Problemet var min Ethernet adapter som fungerade...
Jag har provat att köra SVT play med appen PLAYSE och uppspelningen stoppar efter ca 10 minuter, precis som med swefilmer. När jag kör...
Jag har en MK808B med en rc11 och USB - Ethernet adapter som jag avänder för bl.a SVT play. När jag har provat streaming siter t.ex swefilmer,...
Just nu är det original 4.0.3. Förhoppningsvis hinner jag lägga in v06 i helgen...
Skärmen på ELF är ungefär likvärdig med HTC Wildfire tycker jag. Jag kommer att vänta med firmware som du har postat aurora tråden tills jag...
ELF-ens skärm är bra men jag har inte provat den i direkt solljus, för mig duger den bra;-) Fördelen som jag ser det med ELF är priset och att den...
Min ELF har kommit från...
Eternal Team bad mig att cacellera ordern , så det har jag gjort. Ordern la jag den 24/2. Nu har jag lagt en ny beställning på en ELF....
Jag har cancelerat min elf-order på Pandawill. Nu har jag beställt en Ainol Novo 7 Aurora istället från Aliexpress, eternal team....
Mail till supporten på pandawill 16/2 gav följande svar: "It is estimated to be shipped out within a week. Sorry for the delay." Ingen order...
Kommer inte ihåg vilken tråd. Sök på Ainol i pandawillforum så hittar flera trådar som handlar om försenade leveranser av Aurora och ELF...
Jag har inte fått min ELF som jag beställde 26/1. Tittar man i Pandawill:s forum så ser man att de har leveransförseningar. P.g.a förseningen...
Jag beställde en Nova 7 ELF 26/1 från pandawill för 142 USD med frakt "Registered Airmail" när den kommer lägger jag upp info om leveranstid,...