Separate names with a comma.
Fick hem en ny telefon i fredags efter jag DOA:de den med problemen som beskrivs ovan. Fungerar helt felfritt än sålänge! :)
En liten uppdatering: Efter att telefonen tappat kontakten med Simkortet 1-3 gånger per dag så valde jag att fabriksåterställa som en sista koll...
Har du märkt någon skillnad efter fabriksåterställningen?
Väldigt irriterande problem tycker jag.. Jag förstår inte riktigt "logiken" bakom felet heller. Det första simkortet strulade rejält mycket, och...
DOA eller inte DOA det är frågan.. Första dagen hade jag stora problem med att få telefonen att ens hitta micro-sim-kortet! Jag fick sporadisk...
Hej! Hämtade ut min telefon igår och bad till högre makter att jag denna gång skulle få slippa ett måndagsexemplar då jag hade mycket strul med...
Hej! Jag intresserad av att byta min HTC Desire HD mot en Xperia-play. Telefonen är i fint skick och köptes via tre för drygt ett år sedan....
Efter 5 dagar utan DHD har jag fått en ny. Mycket snabbare än förväntat! Fick den utbytt hos Anovo, det trodde jag aldrig! :)
Rebootar den innan den tappar täckningen? Dvs, den plingar till, visar htc loggan och sedan uppstartsskärmen med simkortsinloggningen? I sådana...
Nu är den ivägskickad på service.. hade fått en ny om den väl hade funnits inne på lager :/ Lite av ett antiklimax att få den i första leveransen...
Om det vore så väl.. :/ har testat både mitt gamla tele2-SIM och det nya från Tre. Random-reboots på båda, dock var det mer frekvent och aggresivt...
Är det någon mer än jag som verkar fått ett måndagsexemplar via Tre? Min mobil rebootar till Simkorts-inloggningen i tid och otid.. Blir ju lite...
Jahapp.. den är förstås slut i lager.. så får bli reparationsverkstad istället för helt ny mobil. Någon som har erfarenhet av reparationer via...
Fasen.. Min Desire HD lider av samma problem.. Jag fick hem den från Tre i fredags och den började i princip med slumpmässiga omstarter på en...
Woho! Paketet har dykt upp hos det lokala företagscentret idag! :D Blir till att hämta ut telefonen imorgon då de har minst sagt begränsade...
Tack för tipset! Får ringa och kolla med det lokala företagscentret imorgon. Håller verkligen tummarna för att det ligger där och väntar på mig....
Hej! Köpte en HTC Magic genom tyska Ebay för ett tag sedan. Den skickades med Hermes Logistik Gruppe för nästan två veckor sedan och har ännu...