Separate names with a comma.
Ska man slå till med s25ultra eller vänta tills pixel 10pro?
Fan va trist alltså... Vissa får 20 minuter efter oss. Känns som det hela grejen var lite slumpmässigt..
Jag låter det vara, kanske de överraskar med ett sms. Hoppas du får boxen!
Det förväntar jag att han gjort då jag angav mitt ärendenr
Fick inget sms, bara han per telefon sa att det var slut o s24ultra som ligger hos postnord ska jag låta bli att hämta ut så den makuleras
Tyvärr blev det inget för mig... De säger att den tog slut o att systemet per automatik per automatik slussade mig till s24ultra. Trist... Men...
Grattis!! Ska ringa också, be för mig
Ja verkligen!
Det var tråkigt. Har inte hämtat ut paketet som kommit. Antar att jag kommer bli i samma öde
Will do!
Så sant så Så sant så
Grymt! Uppdatera mig är du snäll när du pratat med de. Ha det fint så länge!
Bra att veta, bara att avvakta. Men oj så mycket comviq går med förlust i så fall
Kommer de att höra av sig till dig gällande din order eller gör du det till de imorgon?
Vilken tid beställde du på?
Får vi boxen så ska jag fira med ryggbiff
Låter lovande. Då hämtar jag inte ut paketet imorgon
För mig sa de det och min order gick iväg 14:01. Dock en s24
Säger de också till dig att du ska få mystery box?
Min är redan på väg, dock s24 ultra som väger 0,5kg.... Hade beställt mystery box men får s24ultra trots att supporten säger att den är felanmäla...
När får ni era boxar? Imorgon?
Nu en update, var precis och försökte avbryta min order då jag fick s24ultra som bekräftelse och supporten tittade på min order o mycket riktigt...
Jag beställde men det står att jag beställt en s24ultra wtf?!
Har testat detta och den säger att jag har den senaste versionen som är: 58.0.A.0.1020 Ringt både Sony och operatören och de säger att jag ska...
Jag ger upp, får inga uppdateringar sedan november. Inte ens små patchar....
Hej, Nu har det gått 6månader sen min senaste uppdatering... Jag måste vara den enda som inte fått uppdateringen på länge. Sitter fast med...
Har inte fått... Men fick du Android 11 idag?
Fortfarande ingen Android 11 uppdatering till min telefon. Har köpt denna telefon hör i Sverige hos comviq...
Enligt den så har jag inte fått, jag har XQ-AT51
Den köptes här i Sverige, från Comviq. Har haft den på lagning via comviq som i sin tur skickat till auktoriserad Sony reparation 2 gånger då...
Alla andra verkar ha fått uppdateringen utom mig.. Är det något fel med min telefon? Någon som kan hjälpa mig med att uppdatera på något annat...
Jag har fortfarande inte fått någon uppdatering till Android 11 jag har modellen XQ-AT51 Vad göra? Bugg på min telefon?
Någon som får till det med Spotify widget? Min är för tok konstig, 4x2 i mått. Har funkat ha den med måttet 2x2 förr men nu ser den lite konstigt...
Jag nöddgast göra det tror jag... Tack för att du försökt night77, det uppskattas :)
Har provat göra det, startat om o haft mig :(
Tack för att du tar dig tid och försöker hjälpa mig men det verkar inte fungera fortfarande :(
Jag har comviq. Det märkliga är att simkortet funkar på en annan telefon
Hur hittar jag den?
Hej, har ett problem med min Sony xperia 1 Mark II. Jag får ingen mobilnätverk med mitt simkort, det har fungerat problemfri tills nu för nån...
Jag vet att jag är gammal med mina 34år i bagaget men fasen vad smått texten är i standard inställning. Är det bara jag som tycker att det är...