Separate names with a comma.
uppdaterade på ungefär 15 minuter utan problem!
du har antagligen kontakterna på simkortet bara o inte i mobilen
man kan ju ta bort grafisk lösenord om man vill. jagstör mig mest på bågen o klockan. vill bara ha en bild jag drar ner
någon som vet om man kan köpa ett fysisk nytt batteri som är bättre än de som följer med till legend? de skulle va as najs med ett batteri som var...
har de ens kommit till marketen än? tror inte
jag tycker det är lite störande att den vanliga appen som finns i luren när man får den ligger kvar. och att när man får sms i handcent så får man...
Samma problem här. har tagit bort mitt sim lås o prövar med grafisk kod nu ett tag får se om den startar om sig. några flera spekulationer om...
har samma problem. det jag märker mest är att när jag ringer tar de hundra år innan de reagerar på att jag vill "avsluta samtal". men jag har...
hur får man azure?
jag hade samma problem för 1 månad sedan men islutändan valde jag legend som jag e skit nöjd med! Jag hade spanat in galaxy S för den är ju i...
nä min APN är: internet.tele2.se Kanske e tele2 som strular?
nu e den grön. nu tog jag bort juicedefender. ingen skillnad. säger bara: ett nätverksfel har inträffat. tryck försök igen eller avbryt. ingen...
det är en röd prick =/. inte bra eller? Mina inställningar för trådlöst nätverk är desamma och jag har kollat att de är rätt och det är rätt.
Jag har tele2 btw ifall det hjälper något. tackar för svar!
titel. Det gick att surfa och gå ut på market igår kväll senast. nu när jag tänkte gör adet säger den bara: BLAH!! de e något fel försöka igen?...
Jag har installerat phonebook 2.0 och Handcent. som jag vill använbda istället för det inbyggda sms och telefonboks funktionerna. mn när jag får...
gaaaah! hur fick du zelda att funka?
ahaaaaa. nu hittade jag det! tack! den här sidan e guld!
okej. jag har en till noob fråga. men hur fan gör jag om jag vill byta ringsignal till en mp3 låt jag har lagt på mitt sd kort?
okej. jag förstår. tack! någon som vet om man kan tanka android 2.2 när de släpps? vet någon också då när det ska släppas i sverige?
okej. kommer man kunna tanka froyo/2.2 eller hur gör man för att skaffa android 2.2 när de släpps?
hejsan. nybörjare med android och touch överhuvudtaget. köpte en legend och 8 gb minnes kort till den. men nu när jag pillat lite påden och titta...