Separate names with a comma.
Nexus 9 ligger uppe på play store för förbeställning nu. 3495 för 16, 4395 för 32, 5290 för 32+LTE https://play.google.com/store/devices
Min mobil har tyvärr åkt i backen, så nu har jag en spricka över sensorn som stänger av skärmen vid samtal. Tror jag löst så jag kan avsluta...
Popupen blir inget eget när du trycker på högra knappen och kan långtrycka där? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ser inte heller screenshoten, men om det är en popup kanske du kan trycka på högra knappen där du ser senast använda program, långtrycka på...
Det kunde jag! Fast det är lite glappigt (fungerar bara om den ligger på ett speciellt sätt, och om man rör den så tappar den kontakten...). Men...
Hej! Min mini vill inte längre ta emot laddning. Jag har provat med två olika laddare. Ingen av dem funkar i min mobil, men båda fungerar i en...
Läste ditt tips om kalendersynk här och måste bara säga tack, tack, tack här också istället för att bara trycka på tack-knappen! :)
Vad har ni för inställningar i Facebook-appen? Inställningar > Övriga inställningar > Synkronisera kontakter > Synkronisera inte För mig fungerar...
Jag använde den allra nyaste man laddade hem precis innan uppgraderingen och min T9-lista är som bortblåst ändå :(
Någon annan som har problem med kontaktboken i appen? Hos mig så blir det fel nummer på fel person...
När jag installerat och sen försöker trycka på Öppna i "installeraren" får jag bara "Processen com.android.packageinstaller för programmet...
I backup-appen så står det under där du bockar i Kontakter någonting i stil med "Synkade kontakter tas inte med i backupen". :)
Har du inte synkat dem mot ditt Googlekonto då? För isåfall hängde de inte med i backupen, utan du får dem via att synka igen :)
Provat det där nu ett antal gånger men den säger bara "Ansluten till X10 mini - Telefonen är uppdaterad" varje gång jag monterar den. Och SEUS...
Till vem är den låst? Jag har inte köpt den hos någon operatör.
Obrandad och obunden men ändå "du har senaste mjukvaran". What to do? :(
Jag använder Alarmed Lite. Där kan du välja att du ska lösa lite matteuppgifter/anagram innan den stängs av. Du kan även göra så att volymen...
1) Yes 2) SE X10 Mini 3) Bra :) 4) Mer serier, hehe :) Kommer det bara finnas "lagliga" serier? Till exempel Family Guy plockas ju ner...
Jag använder NewsRob för att läsa min Google Reader. Fungerar perfekt.
Ah! Tack! Det här fungerade för mig! :) "Scrobbling now from Last.fm Android App" <3 Fungerade tyvärr inte. Kan det bero på just Sony Ericssons...
Som jag förstått så är det så att när det står Skickar... så skickar den. När det står tiden, så har den skickat iväg och när bocken till höger...
Hej! Har försökt att hitta en musikspelare som stödjer last.fm-skrobbling, men tycks inte hitta någonting. Provade att använda Simple Last.fm...
Jag använder också vanliga sms-klienten. Det där brukar hända ibland. Har även hänt en polare med likadan mobil. Den verkar byta lite när den...