Separate names with a comma.
Details? :)
Goodie, funkar finfint nu. Har en liten request, att inte samtalslistan scrollas upp till toppen efter man gjort uppslag på en post (skulle...
Jo, apps på minneskortet är ju något som borde ha varit med från början så nice att det kommer nu(om ett par månader...?) iaf. Ligger konstans på...
Testade nu att köra med "RKSeek" och den hittar inget på exvis nr: 0737335831 Väljer jag dock att bara använda 118100 så hittar den en match....
Vore trevligt med en cache yes, skulle också fixa en liten detalj jag såg idag när ett okänt nummer hade ringt. Gick in och kollade vem det var...
Har en liten fundering över bil-laddare, hann inte få tag i en C200 så fick bli en C100 med adapter då jag skulle norrut. Så frågan är då, bör...
Testade lite mer och listningen på Sense "samtalslista" löste sig då jag ändra det problematiska numret från 07xxx till +467xxx. Dock kvarstår...
Verkar funka finfint med själva nummeruppslagning. Dock kanske man kan önska sig att det fanns en spara som kontakt om man enkel(snabb)-klickar...
Hur gjorde du med betalning / shipping när du köpte dom via ebay.com? Vad jag såg så kan man endast välja USA/Canada ^^ Står iof att "The...