Separate names with a comma.
Kör just nu Customized RasSaber med Trinity Kernel och är nöjd.
Nej 4.3 finns inte officiellt men det finns en läckt version ute. Presenteras väl 24:e Juli tippar jag på....
Inte bestämt mig än, ska ringa på måndag. Gillade telefonen annars, så blir nog en ny
Jag fick min i måndags och har samma problem, blir DOA. Jävla trist, verkar vara ett vanligt problem, kunde ju tro dom fixat det med nya versioner...
Verkar som den kommer till Sverige enligt deras facebook, 16gb och 32gb. http://www.engadget.com/2012/12/25/oppo-find-5-international-markets/
4.2 verkar sjukt dåligt optimerat. Nexus 4 får mycket sämre tester än Optimus G/Padfone 2 som har exakt samma hårdvara.
Haha, jag är för otålig. Sen att min IMEI försvann gjorde inte saken bättre, har dock backup.
Lack jag blir, körde in froyo från galnet sidan. Installerade 5.0. Tusen FC osv. Drog sen in 4.1, kernelscriptet, neokernel sen 5.0.(som nån...
Gillar denna ROMen starkt, men min GPS är helt värdelös med 7.5 JPA.
Denna ROM är sjukt nice, keep on working. Uppskattas som fan!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108
Jag kör myclock, det är i betastadiet men inte haft några problem. Finns på market.
Testa gör som i denna tråden, funkade för mig. Telefonen starta inte så flashade in jm8, ändrade i reg till jf3 sen uppdaterade till 2.2 i kies....
Ja, tog bort org filen la in den länkade och satte rights. Sen startade om. Måste blivit något fel iaf :). Skönt det är typ omöjligt att bricka...
Haha, la in denna och när jag startar om telefonen så stannar den på galaxy s. Jaha tänkte jag och gjorde en factory reset. Det var inte så smart...
Nice tråd, men tacksamt om folk skriver vilka apps/widgets dom använder :)
Min GPS är sämre med 2.2... Samsung äger verkligen.
Om inte ovanstående lösningar fixar biffen så testa formatera interna sdkortet, min usb slutade fungera och det löste saken. Sent from my...
Efter lite mer testande måste jag tyvärr säga att colorfixen fungerar sådär, texten är skarpare men min vitfärg har blivit gulaktig. Tror jag...
Jag la in beta2 som även innehåller colorfix, sjukt enkelt att installera t.o.m en kvinnlig röst säger vad den ska göra :) Enda som jag kan klaga...
Såna steg-för-steg och one-click guider är guld värda. Givetvis ska man läsa på vad man ger sig in på men en guide kan aldrig bli för enkel. Och...
"New lag fix is coming along pretty nicely, but it has more work to go. The trick to moving data off /data seems to be to actually break the boot...
Nej har ingen animerad loga, märkte det med. Lustigt, ja jag hade en hel del widgets och program installerade och den var rätt buggig.
Ja fyfan, jag drog hem Tayuatma update hade rootad sen innan. Det började med att det tog en jävla tid med creating 1gb file" Sen hängde sig...
Den som ringde hade inte iphone
Ja du hade rätt, fan va kasst
Den är på max för mig, men fanns någon knapp"högt" på samtal kanske blir bättre
Fler som tycker man hör folk jävligt dåligt? Tycker volymen på samtalen är låg och hittar ingenstans att ändra.
Jag fick äntligen min galaxy s efter 2v väntan, det var värt det! Skärmen är fan underbar igår låg jag och såg top gear och entourage det var en...
Lackar ur på tre, beställde för 2v sen och nu står det inkommer 12 augusti. Fick ett sms idag "grattis du har nu 399pott" samt ett till med "du...
Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig för att beställa en Galaxy S idag, skulle komma ibörjan av nästa vecka. Väntar med...
Kontant eller Abbonemang?
Btw, går det roota etc även fast man har operatörslåst?(jag är noob)
Berätta gärna hur det är, eftersom jag är inne på samma spår med tre och galaxy s!