Separate names with a comma.
Hos mig försvann micro-lagget nu iom Android 11. Otroligt skönt! Nu verkar det i och för sig bara vara jag och ett fåtal andra som har klagat på...
Nope, kör out-of-the-box lösningen. Jag kommer visserligen från iPhone, så kanske därför som jag är extra känslig :) Men intressant att vissa...
Jag upplever tyvärr mikrolagg ganska ofta när jag hoppar mellan appar. Det händer inte varje gång (snarare var femte gång) men det blir ganska...
Måste säga att jag verkligen gillar telefonen efter att ha använt den ett par veckor. Steget från iOS till Android var inte alls så dramatiskt som...
Jag mejlade Sonys KS med samma fråga, men om skalet utan skydd för framsidan (SCBJ10). Fick tillbaka att det enda skalet som just nu erbjuds är...
Beställningen är redan gjord (för att få med hörlurarna), så det är väl mer om man ska hålla sina hästar och inte unboxa den när den väl landar....
Efter att ha rockat iPhone sedan 2008 (med undantag för en kortare session med en LG Nexus) kände jag nu att det vore roligt att testa något nytt....
När jag skickar MMS blir mina bilder alltid suddiga, är det så för alla?
Må vara en dum fråga men hur tar man bort en "låst-skärm widget"? Har råkat lägga in en ruta som visar mina meddelande men kan lista ut hur jag...
Någon som har tips på bra lurar med mic till N4? Köpte ett par Nocs "universal" som skulle fungera med android men det gör dom tyvärr inte spec...
Riktigt sugen på någon av dessa. Funderar dock lite på hur baksidan ser ut om man ångrar sig och vill dra bort den, lär ju sitta fast ganska hårt...
Finns det något man kan göra för att förbättra batteritiden en aning, eller något man bör tänka på? N4 är min första android så är inte så påläst...
Är mycket nöjd med min Nexus förutom just batteritiden. Upplevde nästan att min gamla iphone 4 klarade sig bättre under sina glansdagar. Givetvis...
Nej, med "honom" menade jag min polare som jobbar på Teknikmagasinet och som har påstått att det finns ett stort missnöje ang knaster under...
Jo, jag känner likadant. Enligt honom hade det skrivits massor om det på forum. Har själv inte läst något om det, inte ens här där nästan varje...
Jo, jag har inbyggd mic ;) Kör på ett par Nocs NS200 Universal, så micen ska fungera på android. Ska be brorsan prova dom med sin HTC för att se...
Har samma problem med lågt mic-ljud. Trodde det var mina lurar som var problemet men kanske är min kära Nexus? Förövrigt, är det många som har...
Jag kör på denna:...
Inte så bra koll på exakt upplösning men bilderna ser iaf skarpa ut i galleriet men av någon anledning måste man ju välja ut vissa delar av bilden...
Bump Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ingen som vet något om detta? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Har säkert tagits upp tidigare men finns det någon trådlös laddare att få tag på i Sverige som fungerar till N4? Vet att nokia har två st ute...
Måste man beskära en bild när man vill ange den som bakrundsbild? Det gör att den blir oskarp, trots att den är är skarp i galleriet. Skickat...
Håller med om att det känns trist att dölja telefonen i en bumber. Har aldrig haft det på mina iPhones, och haft minimalt med repor. Kör dock på...
Blev denna för min del: http://www.mytrendyphone.se/shop/bugatti-skinny-laderfodral-65877p.html Lite väl tight på bredden, men förhoppningsvis...
Iphone 4 och innan det iphone 3G. Första androiden och hittills älskar jag den. Har verkligen saknat en stor skärm och möjligheten att kunna...
Kan man köpa presentkort till Google play, som man kan göra till AppStore?
Nu har man äntligen kommit igång med N4an! Första gången med android så lär behöva fråga en hel del saker här :) Kan man göra så att kalendern...
Någon som har tips på plast-filt till baksidan? Vägrar sätta det på skärmen, men på baksidan kanske det kan vara bra att ha. Dels för att slippa...
Sådär! Då var en beställning hos Katching lagd. Blev dyrare än vad jag först tänkt men det får man ta när man har så dålig framförhållning....
När tror ni man måste lägga en beställning för att få den tills på fre?
Samma här, har fått en olustig känsla av luren. Känns även som att jag kmr känna ett visst förakt mot den om jag nu skulle få någon, trots att att...
Kan man streama film från en Nexus till TVn? Antar att man inte kan gå via en AppleTV.
4G versionen av S3 har 2GB RAM :)
Valde inte att få chatloggen mailad. Han påpekade dock att det inte var ett säkert antal, utan bara en indikation de fått. Så dra inga för stora...
S3 har dock också 2gb RAM, dessutom 4G. Själv väljer jag ändå Nexusen före, men S3 är nog ändå i klass med den. Frågade Halebop nyss om de fått...
Försvinner on screen-knapparna när man kollar på filmer?
Chrippe, har du upplevt något problem men responsen på skärmen som jag frågade om på förgående sida? :)
Chrippe, kikade på denna video http://www.youtube.com/watch?v=-SCJG9JMnlY där N4 och GN jämförs. Efter 7.40 tar han upp att skärmens respons på N4...
Lite snack om att det ev kmr en vit version 13 dec i Storbritannien. http://www.androidcentral.com/white-nexus-4-tipped-dec-13-uk-launch Om...