Separate names with a comma.
Precis som en annan skrev här så gav jag upp för ca 2 veckor sedan på P9P när deras chat skrev att de slutat sälja telefonen då de inte kunde...
Jag tog bort min order där pga att svaret jag fick att dom tillfälligt inte ens säljer den längre
Ok kanon, tack för tipset.
Fungerar JETech med skal? Ibland när de täcker hela skärmen så passar det inte med skal. Upplevde du att AMfilm täckte för lite av skärmen?
Samma problem här, hämtade ut min P9P igår och med skärmskydd på läser den inte av fingrarna alls. Googlade lite och verkar som att märket AMfilm...
Har du något särskilt skärmskydd? :)
Den reagerar inte alls när jag försöker lägga till nytt... Trodde det här med ultrasonic skulle vara bättre. Men fungerar det bra för dig, i...
Någon som har tips på skärmskydd som fungerar till P9P och finger läsaren? Funkar inte alls med mig med skärmskydd, la till fingrarna innan...
Svaret jag fick från Halebop var följande, precis som du skriver "Det ser ut som att vi just nu inte kan beställa någon ny i en annan färg då vi...
Halebop verkar ha tagit bort P9P (icke XL) från sin hemsida, kan inte söka reda på den i alla fall, övriga P9 telefoner verkar finnas. Får kanske...
Någon annan som beställt P9P (icke xl) i färgen Hazel via Halebop som fått leverans, eller i någon annan färg? Beställde via comviq också som...
Det här initiala "jag vill ha" begäret dör liksom lite ut när leveransen är så lång och oklar. Börjar på att fundera på att ångra beställningen...
Det säger dom också att jag har, men att ordern inte kan tas bort (och inte heller bindningstiden jag ångrat) förrän telefonen skickats...
Köpte Pixel 9 pro och förlängde mitt abonnemang på Comviq, strax därefter beställde jag via Halebop då jag såg att många skrev om erbjudandet. Nu...
För egen del blev det Spigen thin fit, det jag kör på Pixel 7 och är sjukt nöjd med det. Köp Spigen Google Pixel 9 Pro Case Thin Fit Abyss Green...
Har den vanliga P7 och kommer troligtvis behålla den i väntan på prisutveckling av P9. Nöjd överlag men är också intresserad av att se vad Samsung...
Jag får problem med den som är standard i launcher också, den får jag ingen gps ikon men själva väderstatusen försvinner så då ser jag bara...
Jag har nyligen skaffat Pixel 7. Någon som vet om man kan få till att väderinformationen inte försvinner utan att aktivt ha gps igång? Använder...
Får i övrigt passa på att tipsa om Noozxoide som faktiskt boostade både volym och bas rejält
Tack för svaren :) Har testat equalizern ovan och det går att justera med något bättre volym, dock verkar volymen sjunka väldigt mycket om man...
Tänker då framförallt på ljudet i hörlurar kan tilläggas :)
Hej, Jag har en Honor 8 som jag i överlag är väldigt nöjd med men tänkte höra med er som också har denna lur hur ni upplever ljudet och om ni har...
https://swedroid.se/forum/threads/honor-8-skaermproblem.139852/ Kan det vara något liknande? :)
@jollelund äntligen, tusen tack för hjälpen, det fungerade utmärkt :)
@220volt Tack så mycket för ditt svar :) känns skönt att veta att det inte är något fel på telefonen. Jag kontaktade Honor-supporten som dock inte...
Hej, Jag har ettmärkligt problem med min honor 8 vilket är att ljuset eller själva gamman på skärmen ändras när den utsätts från utomstående...