Separate names with a comma.
Förmodar att de skickas från USA. Kanske inte är så smidigt för man riskerar att åka på moms också.
Bullstrap gör fina skal. De har läder runt kameran i stället för plast eller metall och knappar i rostfritt. Men heller ingen riktig kameraknapp....
Mejlade Ryan London angående lädret runt knapparna och fick följande svar: Thank you for your feedback regarding the leather work around the...
[ATTACH]
Jag är inte helt nöjd med hur Ryan London har fått till lädret runt knapparna. Kunde ha varit snyggare gjort. I övrigt är det ett bra skal.[ATTACH]
Det påstås att Ryan London ska släppa ett nytt skal med riktig kameraknapp i december. Läste detta på ett forum: "I spoke with Jun of Ryan London,...
Ryan London läderskal till iPhone 16 Pro.[ATTACH] [ATTACH]
Nu har jag monterat Spigen kameraskydd på min iPhone 16 Pro. Denna bilden är före montering. [ATTACH] Och dessa två bilder är efter montering....
Jag köpte först Apples eget Clear Case men lämnade tillbaka det då det var för halt. Gillar man läderskal så kan jag rekommendera Ryan London....
Finns ingenting som ligger i vägen bortsett från att jag alltid brukar reka ordentligt innan jag handlar grejor. Det är inte bara en ren...
Om du inte förstår det kanske du skulle ta och läsa igenom tråden. Det påstås bland annat att linsen inte repas förrän vid nivå 9 vilket...
Jag har inget bra svar på varför han slutat testa linserna, rimligtvis borde han göra det varje år. Dock så testade han Apple Watch Ultra 2 för...
Därför att han inte testar hårdheten på kameralinsen i det testet. Att den inte repas av en kniv är inte så konstigt, det gör inte skärmen heller....
Det är inte riktigt safirglas. Titta från 6 min in i detta videoklipp. https://youtu.be/L2gT8fbEq54
Så här gick det när JerryRigEverything testade iPhone 13 Pro. Linsen repades redan vid nivå 6 på Mohs hårdhetsskala. [ATTACH]
Jag har aldrig haft linskydd tidigare men så hade jag en iPhone X med betydligt mindre lins också. Känns som att skalet skyddade den bra. Nu för...
Jag behandlar min mobil väldigt försiktigt. Dock så har jag den i fickan ibland och det kan naturligtvis finnas små fragment av stendamm från...
På vilket sätt är det trams? På mitt Spiegen skärmskydd som ska ha en hårdhet på 9H har det redan uppkommit små repor som syns i solljus. Vad är...
Använder ni linsskydd och vilken typ i så fall? Påverkar det bildkvalitén? Har sett att Spiegen har en variant som heter Linsskydd GLAS.tR "Ez...
Har beställt en iPhone 16 Pro. Det var dags då min iPhone X börjar bli till åren. Har beställt Spigen Ez Fit skärmskydd till den då det verkar...
Ett till kameratest. [MEDIA]
Austin Mann har testat kameran i iPhone 16 Pro. iPhone 16 Pro Camera Review: Kenya — Travel Photographer - Austin Mann[ATTACH]
Bra prestanda i Apples A18 krets. "To test video editing performance we use Adobe Premiere Rush and time how long it takes to transcode a 4K clip...
Känns som det är något som inte stämmer med de nya skalen som Apple har släppt. FineWoven skalen har uppenbarligen försvunnit och nu finns bara...
Tycker naturligt titan är snyggast så för mig spelar det ingen roll att den inte finns i blått.
Hoppas att Apple släpper nya skal som inte är tillverkade i FineWoven. Någon som har sett något rykte om det under den senaste tiden? Det här är...
Det händer ibland att Apple lyssnar på konsumenterna. Exempelvis tog man bort Touch Bar och tog tillbaka MagSafe, SD-kortplatsen och en del andra...
Syrran köpte en iPhone 15 trots att jag visade henne skillnaden mellan en 60 Hz skärm och en 120 Hz skärm. Hon bryr sig helt enkelt inte. Det är...
iPhone 15 Pro var den första iPhone modellen med 8 GB minne. Ofta stannar de på samma mängd i ett par generationer så det känns inte så sannolikt...
Det mesta det ryktas om verkar inte vara något direkt uppseendeväckande. Mindre skärmkanter är givetvis välkommet, även snabbare laddning, 5x...