Separate names with a comma.
så lätt var det inte, låtarna syntes inte där heller:s
jarå det har jag testat.
vet inte om jag förstår vad du menar men timescape visar ju bara vilka låtar som man senast lyssnat på i mediascape.
Testade Reload SD widgeten, funkade tyvärr inte :( Finns det någon gräns för hur många låtar som kan visas i mediascape? känns som det är så,...
Jag har alla mina låtar ligger i en och samma map, music heter den.
Har problem med mediascape som jag har ledsnat helt på nu! Alla mina låtar som jag lägger in vill inte visa sig i mediascape. Har Astro file...
Okej, hur har du gjort då? skulle vara snällt om du kunde berätta ganska utförligt, är ganska kass på sånt här :P
Hittade inte heller den. Ingen som har ett bra tipps på hur jag ska köpa Slideit appen?
älskade det här tangentbordet, finns det något sätt jag kan köpa fulla versionen?
är jag slut? Kanske är helt slut i huvudet, men i vilken map lägger jag min mpeg-4 film för att den ska synnas i mediascape?
HJÄLP! Uppdaterade nyss min mobil och nu har allt försvunnit, alla applikationer, all musik å kontakter. Finns det på något sätt jag kan få...
Vad menas med multitouch då? menade att jag bara har touch helt enkelt. Men Snesoid funkar inte på x10 alltså?
Tjena! Har en fråga angående Snesoid! Det funkar inte för mig att trycka in två knappar samtidigt, tex att springa och hoppa samtidigt. Hur äre...
Vad är det för nått?
Oj råkade citera fel:o. Det var Nwinter jag ställde frågan till!
Har samma problem och har också taskkiller, kan det vara så att det är den som är boven. Men vad var det du gjorde, förstod inte riktigt.
Finns det inget skrivbord i "butiken" som någon använder och kan rekommendera?
Hittar inte den här appen, ska den finnas i "butiken" ?
Håller med!
Funderar på att köpa en väska, men är lite tveksam. Tänker att telefonen är ganska lång men small och därför ligger den ganska bra i fickan trots...
Tjena! Söker en bra Media spelare, använder för tillfället yxflash som har fördelen att den kan spela alla format vilket är väldigt bra. Men...
Tjena! Förmodligen en dum fråga men har inte fattat hur man gör för att kunna köpa betal appar i min x10? Tacksam för svar