Separate names with a comma.
Vilken program kan man ladda ner från market för att roota mobilen?Hjälp mig tack
Hur ska jag fixa det :)..tack
Jag undrar om varför den visar att jag har inte något utrymme på min mobil trots att jag har 8 Gb minneskort i den.Tack
minne Jag undrar om varför den visar att jag har inte något utrymme på min mobil trots att jag har 8 Gb minneskort i den.Tack
Tack men jag har uppdaterat min till 2.1 och är den nya uppdateringen eller
Hur kan jag få bytta eller läsa arabiska sms som jag får i min mobil.Kan någon hjälpa mig.Tack:p
Någon vet hur kan jag ladda ner edg till min X8 för en HTC tema?jag har laddad ner några HTC tema men den vill att man ska installera EDG först...
Kan du förklara mer om hur du sökte efter market där och hur tog du bort sakerna Tack;)
Hej! Jag köpte min X8 igår och nu vill hitta en skal till den.Vart kan man hitta? Tack:p
Hej! Jag vill fråga om ska jag köpa x8 eller inte?Är det värt att köpa det?Jag hade x10 förut fast den var för stor för mig så därför jag sålde...
Frågan är att jag har köpt en Iphone och vill överföra mina kontakter från min gamla Sonyeriksson w995 till min nya Iphone.hur ska jag göra.Tack
Jag har haft min X10 sen april och vill sälja den på grund av jag behöver pengar...Om någon vill köpa så skriv tack:)
Ni menar att den nya uppdateringen kommer finnas på SEUS hemsida när man kopplar sin X10.Tack
hej! Kan någon hjälpa mig med när man uppdaterar min x10 då vill jag att allt ska inte försvinna så hur ska jag göra.Tack
ja jag vet att svt har play men hur kan man gå in där????jag gick in till svt play via webbläsare men vet inte om det är rätt att gå in så eller inte
Hej! Kan någon hjälpa om vilket bra program där man kan se fotboll live på min X10?Jag vet att iphone kör justin
kan någon hjälpa mig och säga vilken lock slide använder ni och hur kan jag hitta och fixa det...tack
vilket program har ni laddat ner och hur ska man fixa det...tack:)
du kan gå till den här youtube sida och se :) http://www.youtube.com/watch?v=XCcE6j4IOGw
jag har stängt av 3g och stängde av apn genom programet APNdroid så att min batteri ska inte ta slut snabbt men jag kan inte få mms så hur ska...
nej jag har inte det men hur kan man återställa mobilen via deras hemsida
jag har inte kopplat trådlös internet på den så hur kan jag göra det Tack
hur kan jag skaffa det
hej! Jag kan inte komma ihåg hur jag hade grafik låset o nu efter några försök den låste sig så hur kan jag fixa det...tack
tack för hjälpen
hur då
Hur kan jag göra så att jag kan bara koppla mig med grattis koppling och inte 3g.Tack
Hej! Jag hade 20 kronor igår och har kontant kort.Jag har inte internet men hade kopplat mig via trådlös från hemmet sen gick in i youtube och...
tack
tack för hjälpen men en fråga till hur kan jag ändra på meddelande tonen
Hur ändrar man meddelande tonen och melledande skriv bordet
meddelande hur ändrar man meddelande tonen och mellande skrivbordet
jag kan inte något längst till vänster.det står bara längst upp till vänster start
vet du något om man kan ha mer meddelandra tangentbord än det som finns :)
Vet någon hur man kan stänga av 3g på x10:scared:
hur länge ska man ladda mobilen de tre första gångerna så att batterit bli bra när den är helt ny.Tack
tack men en fråga hur kan jag hitta mina nr på kortet jag vill lägga de i timescape
vart kan man ladda ner i från den
Finns det likadant program som Mxtube iphone för x10 eller?Tack:)