Separate names with a comma.
Såg att www.sonyericsson.se ändrat statusen på NEO till "Ny" istället för "Kommer snart". Om det beror på att dom lyckasts få fram den tidigare...
Är det någon som vet om det finns en inställning och i så fall var, som kan kontrollera hastigheten i blinket på lysdioden. Jag tycker det är...
Självklart! Jag skulle spanat bland betorna. Trodde inte dom var offentliga bara. Tack för tipset.
Tack för tipset! Såg ett liknande inlägg i tråden redan i helgen och satte min Xperia att leta efter APKs men den hittade inget. Får ta ner din...
Tack för svaret, har redan googlat och hittat en del, men väldigt många olika versioner. Får börja testa. Tänkte om någon hittat någon som...
Är det någon som vet var jag hittar dom apparna? Youtube och Spotify. Facebook fanns det ju någon konstig app i AppStore. Är det någon som vet var...
Var hittade du apparna?
Precis tror ni att det är ett valt namnbyte eller har dom missat att byta etiketten? Noterar också att telefonen registrerar sig som ett ADB...
7 sekunder om jag använder mig av kameraknappen första gången (naturligtvis mäter jag från en olåst telefon) 5 sekunder om jag använder mig av...
Jajamensan min krånglar också Fast nu har jag inte riktigt samma problem. Se tråden https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=16656 Har inte...
Nix finns inte i 1.6. Det är en av sakerna som jag väntar på 2.2 uppdateringen. Jag hade det i min gamla SE mobil så jag tog det som självklar...
a-knappen är ett problem för mig när telefonen ligger ner och om jag har förstått rätt i allt som alla har skrivit om detta på webben så är det...
Nu börjar det bli intressant, Benja skriver om liknande saker här Kräver visst uppdatering via dator.
Redan? Det var väl bara tre veckor sedan den förra uppdateringen kom. Inte för att man skall klaga på uppdateringar, men i detta fallet kunde inte...
Vad var det som var fel och hur lyckades du lösa det. Jag har ett liknande problem. Har beskrivit det i denna tråden Johan
Nix, jag tror inte att du kan göra det i orginalappen för meddelande. Jag håller med dig, det borde finnas. För som du beskrev så var det ett...
Okej tack för ditt svar. I mitt fall var det tvärt om, Jag hade Google som synk först (man kan ju bara ha en) sedan gick jag över till SE's....
Är det någon av er som kört SE's synkronisering sedan uppdateringen 1.1.27 / 28 och fungerade det?
Trixade lite med sim-kort igår vilken resulterade i det problem jag skriver om i en annan tråd. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=16656...
Byte sim-kort en kort stund igår och när jag satte tillbaka mitt eget så kom "förstagångs-inställningar" upp igen. Har bytt sim-kort fram och...
Tar mig en titt på den appen, tack! /Johan
Version Innan jag uppdaterade hade jag Basbandversion 1.0.21 (har uppdaterat en gång tidigare under våren. Vad det var innan det kommer jag inte...
Vet inte om det finns i Mini men jag har en X10 (stor) och där finns det inte. Saknade själv möjligheten att använda telefonen som modem. Min...
1.1.27 Fick meddelande om uppdateringen igår och installerade den idag. Basversionen uppdaterades till 1.1.27. Så det är en SE uppdatering,...