Separate names with a comma.
Tack, får prova detta!
Tack, ska kolla på den... har letat genom många appar på market nu. men har inte hittat någon direkt som kan spara mina favoriter i webbläsaren....
Ok, tack för hjälpen..
Har gjort det, men det underlättar bara i att jag minns alla mina apps... Jag måste ju lika för bannat ladda ner alla en och en.. Finns det...
Nä, vill inte roota. Inget för mig. Jo, googel håller koll på mycket åt en men inte allt och jag måste ändå sitta och installera alla appar gör...
Hej, jag har nyligen införskaffat mig en Samsung GS2 och har fått 2 måndagsexemplar (Skärmen är flammig i bakgrunden). Fick den första utbytt i...
Aha. Den knappen har jag missat. Tackar. Men jag löste det på ett annat men komplicerat sätt..
Problemet är det att appen inte finns där.
Hej, jag har råkat radera mitt YouTube konto som jag hade anslutet till appen i min mobil (android 2,1 SE xperia) och eftersom jag nu inte kan...
Den tänder upp sig när den har laddats klart. Och eftersom den laddar fullt upp till ca 90% och sedan underhållsladdar upp till 100%. Slutar sedan...
Det är ju snart.
Aldrig hänt mig... tycker det fungerar bra som det är.
Ja min länk..
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=25134
Ja, det låter inte som om det är Se's fel utan spotifys fel. Med en dåligt kodad app.
Gillart!
Man skulle uppdatera sitt backupprogram innan uppdateringen för att få med allt så inget skulle försvinna i och med uppdateringen till 2.1. Men...
Vet inte va dom egentligen menar med dela. men väljer man dela så försvinner FB syncen från kontakten utan att bli en egen post i telefonboken....
Tror den nya följer med i uppdateringen.
Stäng av sync i FB appen och sedan så "delar" du upp dina kontakter i din telefonbok. Har du stängt av sync måste du själv dela upp dom. Är...
Det beror helt på hur du använder din mobil, så har det alltid varit och inte bara med X10. Har man massa apps och använder den mycket så kommer...
Den som lever får se...
Jo, det gör det. men då måste namnet vara exakt samma som dom har på FB
Japp, va så för mig med.
Jag söker en app som tillåter mig att döpa om / ta bort texten på apparna som man har som genvägar på sina hemskärmar. X10i 2.1
Syncar med SE tjänsten och glöm inte bocka i att kalendern ska visa poster från din sonyericsson kalender
Har 3 fortfarande inte släppt sin uppdatering?
det vet jag inte, men det finns ju ett alternativ som är "visa alla" så det kan gå.
Stäng av syncen i FB appen, gå sedan in i eran telefonbok och tappa på den kontakten som ni vill bli av med syncningen på. Tappa på "Red." och...
hm.. det är inte försent även om du gör syncen med FB. Men när du startar upp FB appen för första gången efter uppdateringen så väljer du att den...
Det hittar du under FB inställningarna. och så måste du "dela" upp kontakterna så FB infon försvinner från telefonboken. Glöm inte reboota nallen...
Tycker detta är så sjukt kasst när inta alla har FB eller om dom har sitt mobilnummer skrivet på ett annat sätt än det "vanliga" så jag kör utan...
låter skumt, jag fick inte upp något sådant sms...
Det är nog för den hämtar nummer från FB med nu för tiden och Gmail.. så kolla där..
Ger er bara länken så får ni läsa själva. http://www.xperiax10.net/2010/11/07/tired-of-mediascape-get-access-to-the-3d-gallery/
ok, tack för hjälpen.. är lite klokare nu.
https://account.sonyericsson.com/login?cc=se&lc=sv&oauth_token=06f9c7e6-078e-4774-a58a-3b41e6860b7c här ett ett bra alternativ.
så den ska vara på eller av?
Jag undrar va dom olika knapparna gör, eller vissa är ju uppenbara. Från vänster [Wi-Fi] - [Blåtand] - [GPS] - [???] - [Skärmbelysning]...
Finns det inget annat sätt?