Separate names with a comma.
Bild på Fire. Länkar en liten bild på Fire till alla som är sugna så man får en känsla för storlek. Jag är toknöjd men den är i dagsläget rejält...
Bild på Fire. Tänkte jag länkar en bild så folk får en uppfattning om storlek. Ligger brevid en Nokia Lumia 800. Enjoy. Jag är helnöjd. Plattan...
Tips! Aniol novo 7 fire. Knäcker både i mitten. Fick min igår sådan uppgradering mot zenithink 281 så det finns inte. Standby tiden verkar också...
Till salu. Säljer min platta billigt till bättre behövande då jag aldrig använder den. Finns i Borås men kan även skickas, bara pm:a.
Uppdatering testad. Testat uppdateringen. Fungerar fint.
Hejsan. Jag tycker den drar mycket ström när man har den idle. Håller inte ens hela dagen, någon inställning? Kör med nobars samt att jag...
Batteribyte. Här är en vettig länk: http://www.slatedroid.com/topic/28939-5000-mah-battery-upgrade/ Undra om det går att hitta liknande på...
Går det kanske bytta batteri själv till något vassare?
tycker det rullar pa Tycker den lirar helt ok. Det vanliga android microlagg, men det gor samsung s3 ocksa med 4 cores. Nagon som kan tipsa om...
Video Video när jag packar upp paket från Eternal Team http://www.youtube.com/watch?v=LpUHhMVl2y4
Den väskan du rekar är den man får med om man beställer from Eternal Team. Kom på, lite för sent, att den faktiskt går att ställa. ;)
Tror inte det är speciellt nödvändigt om man inte ger den till småbarn eller har tänkt att lägga den i någon ficka där man har nycklar eller andra...
Hur betalde du? Med kort, paypal?
Beställde från Eternal Team. Hejsan. Jag beställde därifrån. Var inga konstigheter alls. Fick hem plattan igår och fick alltid bra response...
fick min idag Supernojd
Hejsan, typ. Det du kan göra är att lägga en order med standard option och sen om du vill ha något extra utöver det som är i standard option så...
Kunde inte hålla mig. Beställde en maskin med 16 gig extra minne, leather case screen protection och hdmi sladd. Fick betala 1200 ink frakt. Om...
Jag och en kollega har i princip bestämt oss att köpa denna padda. Någon i Göteborgsområdet som är sugen på en sådan. Blir vi 10 kanske vi kan få...