Separate names with a comma.
Har senaste tiden upplevt att mobilen stänger av sej,med stänger av sej menar jag att vinjettlåten spelas,mobilen slocknar men den dör inte utan...
jävla cp-spel ändån...sjuuuukt dålig ordlista på svenska...dock vanebildande kul ändån.
fick en X10 av en polare,han har låtit den ligga sen 7 månader tillbaka och jag tänkte trixa lite med den...dock så får jag inte igång den...
puff,puff give!
möjligt att det hjälper nån som lyckas komma in i mobilen...jag kommer inte så långt
lät den ligga när jag kollade film..filmen varade 2,4h å loggan var fortfarande kvar...den blir skitvarm av att ligga å tugga så verkar det som......
Mobilen laddar som den ska men seus säger att där e en uppdatering, provat lägga in den 4 olika gånger nu å den säger att det lyckas, dock så...
jo,men seus hittar inte telefonen när jag ansluter den,jag har inte lyckats få igång telefonen överhuvud taget så jag kan inte "dra" ner fönstert...
fick en X10 som inte är uppdaterad eller nåt sen den är köpt tydligen,dock kommer jag inte in i telefonen utan den startar,loggan kommer upp sen...
nej! din kanske men inte min:mad:
någon med telenorabb som fått update...utan att ha flashat eller nåt liknande??
snabbt å rakt svar...tacko_O:)
fick en uppdate via seus(nån på runt 150mb) körde in den i telefonen men ingenting ändrades...har nu basbandsver 2.0.49 kernel 2.6.29...
fick uppdateringen på seus körde hem den och...absolut inget ändrades...varför?
nån som fått skitet å funka då?
HA HA HA HA HA HA HA HA HA JA DÖR AV SKRATT.....SE, hålla löften?....sug min k#&#k säger jag bara
välkommen till X10 familjen...synd att du köpte denna nu fardigutvecklade telefonen å inte satsa på nån mobil som kanske utvecklas istället..:D
konstigt att då jag laddat ner 10-tals olika teman från market då när jag varket rootat eller flashat min....så det stämmer inte
precis som på julafton när lillebror fick en STÖRRE present än va du själv fick...sluta nu böla å gå in på text.tv å speed-dejta istället:cool:
SÅ MAN KAN INTE LADDA HEM APPEN..FÖR JAG HAR ETT HELVETE ATT BARA HITTA DEN NÅNSTANS:mad:
N Å G O N ?????????:mad::mad::mad::mad:
kommer bara till nerladdningsidan av groovshark för android å klickar på länken sen får ja en blanksida där det står "du har inte behörighet att...
köpte ett skärmskydd som heter copter(finns hemsida) livstids garanti mot repor..plasten används till skydd för helikopterblad å dyligt i USA arme...