Separate names with a comma.
Hej! Tar oxå tacksamt emot en inbjudan. Pizzenizze
Hittade inte det tyvärr, behöver nog mer förklaring? PizzeNizze
Ja fast inte hittar då jag den appen någonstans, fast visst går det om man vill, på något sätt. Just nu vill jag inte.
Tack för tipset, tyvärr verkar ju Titanium Backup kräva root. Fast det kanske är enda sättet tyvärr. Provade att inaktivera "Sök på google"...
Ja jo iofs men varför behöva gå över ån efter vatten. Det borde gå att få bort utan launcher eller root. Det tycker man ju åtmindstånde. :-[ Har...
Hej! Jag stör mig lite på den där "googleappen" som sitter högst upp på startsidan och följer med på alla "sidor" när man bläddrar i telefonen....
LÖST Ringde SE-supporten, de föreslog att ta en annan androidtelefon och formatera sd-kortet i den. Gjorde detta i min Galaxy II och sepåfan det...
Tack för tipset. Får ringa dem imorgon när de har öppet. Fast hade ju varit roligt att lösa det "själv" med hjälp av detta eminenta forum....
Tack för svar. Har tyvärr inga partineringar på sd-kortet (8GB). Har dessutom tagit ut det och formaterat det. Har även bytt till ett annat...
Hej! X10:an som min dotter fått överta vill inte hitta SD-kortet. Uppdaterade den igår. Direkt efter uppdateringen står det att det inte finns...
Hej! Nu har jag låst upp min X10, jag har unbrandat den från 3 (den är köpt beg. låst till 3, numer telia). Uppdaterat till 2.1 samt rootat...
Jag använde invisible shield till idag. Har en vit X10 och den såg så skitig ut med I.S. Det blev svart vid kanterna på plasten och telefonen såg...
MrKingLouie! Du borde heta Kejsare Louie!! Nu har du räddat mig 2 ggr idag. Först när jag trodde jag brickat min telefon, vid försök att unbranda...
Ja det är skönt att det finns snälla medmänniskor ute på nätet. MVH P.N.
Tack MrKingLoui! Fick igång SEUS till slut, kändes skönt att det fanns någon med en bra lösning. Tack dessutom för PM, tyvärr funkade inte...
Tack för svar! Jag har försökt att få igång den med SEUS, men den hittar inte telefonen. Hur ställer jag in den i flashmode, den vill inte starta,...
Hej! Jag har tydligen lyckats att bricka min X10i. Försökte unbranda den men lyckades inte. Drog förmodligen ur sladden för snabbt sista...
Har försökt "unbranda" min 3 bundna X10 hela dagen. Tyvärr funkar det inte. Eftersom jag gjort en uppdatering tidigare så stämmer inte storleken...