Separate names with a comma.
Ja något så stort lagg har jag inte upplevt. Så det är nog inte mängden RAM som spelar roll. Jag är inte ensam med mitt problem hittade en på...
Jag har två med 8 GB RAM och tycker mig kunna se ett litet lagg ibland när mobilen har vilat ett tag eller om man byter upplösning och sen kollar...
Testade att ända bakgrundsbild på låskärmen och märkte att jag endast får artefakterna med en rörlig bakgrundsbild. Så det är inte skärmen som är...
Som du säger börjar nog misstänka mer att skärmen har en defekt. Får det varje gång via låsskärmen och kan ibland se jättesvaga streck när man...
Detta kommer upp när jag använder fingeravtrycksläsaren, hoppas det är mjukvarubugg och inte något hårdvarufel
Har du testat att låsa uppdateringsfrekvensen till 60Hz på skärmen? Kan tänka mig att det blir en del lagg om den adaptiva skärmuppdateringen inte...
Jag har beställt två burgundy och ska få ett paket imorgon från Samsung. Frågan är om det är båda eller bara en, 0,7 kg känns lite lite för två...
Har två Burgundy 128GB som båda har precis fått status "förbereder leverans", beställde i måndags. Dags att ta tag i att beställa skal och...
Jag använder tele2 för data och 3 för samtal, sms och mms, fungerar felfritt. Det enda jag har att klaga över är att internet försvinner vid...
Har samma problem men försvinner ibland vid en omstart. Är ditt minneskort formaterat med P2 eller med en annan enhet. Mitt kort är formaterat med...
Är det någon mer som har problem med att skärmen inte vill vakna ibland? Måste vänta ett tag eller i värsta fall starta om mobilen.
Hur var mobilen innan Nougat? Jag kör med Nougat på min P2 och är mycket nöjd. Allt flyter på bra, bara instagram som har fastnat två gånger när...
Factory reset eller rensa cache är ett måste efter uppdatering till Nougat. Min mobil var obrukbar innan jag gjorde en factory reset, men efter...
Har nu hunnit testa uppdateringen med Android 7.0 och det verkar som att man behöver göra en factory reset för att allt ska fungera bra. Fick...
Anledningar jag kan se för att skaffa Moto G5 Plus är: *mindre skärm *mycket bättre kamera *bättre mjukvara *nära stock android *mer tålig mot...
Har inte kommit någon uppdatering än, så problemet finns tyvärr kvar. Android Nougat kommer förhoppningsvis nästa månad :)
Köpte en Lenovo P2 av Torsktunga, mycket nöjd, snabb leverans och trevlig säljare.
1100 + frakt
2300 + frakt
Bjuder 800 + frakt
Håller med om att den i videon är skräp, men den cdon säljer är inte samma som i videon. Cdons BB-8 är gjord av Sphero och har mycket bättre...
Surt, har fått samma meddelande sedan 8 imorse.
Kan tyvärr inte hämta. 100 + frakt blir jättebra
Tjena! Ska bygga ihop en dator åt lillasyrran och saknar bara ett moderkort för att datorn ska bli komplett. Moderkortet ska ha stöd för en q9300...
Någon som har erfarenhet av att säga upp abonnemang hos Comviq? Läst om många som har haft problem, många till och med påstår att det är nästan...
Jag bjuder 1500 + plus frakt om du kan tänka dig att skicka
Letar efter en NAS med dual core (1 GHz minimum) och minst två hårddiskplatser. Märken som är intressanta är Synology, Qnap och Asustor. Har tänkt...
"När du byter in din gamla mobil får du just nu 1500 kr i rabatt på Xperia Z3 eller Xperia Z3 Compact + en slant för din gamla mobil." Du får...
Tror jag har uppdaterat allt nu. Testade en bredbandskoll direkt efter att jag hade startat den och fick ut ca 36 Mbit/s, sen efter alla...
Jo jag har läst den tråden och att många pratar om att wifi har blivit fixat med uppdateringar, men man blir ju lite fundersam när Sony släpper en...
Någon som har en Sony vaio pro 13? Är bra sugen nu när Elgiganten har den för 5000 kr. Men har läst en hel del om problem gällande wifi och...
1500 kr + frakt Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Bjuder 1100 kr plus frakt. Hur länge kommer du ha budgivningen öppen? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Smart screen fungerar inte heller för mig, ikonen vill inte ens komma upp. Smart video fungerar dock utan problem. Skickat från min LG-D802 med...
Har köpt 2 st och fick dom idag. Är positivt överraskad över kvalitén. Har till skillnad från copter skyddet på min HTC one x inga regnbågs färger...
Får hålla tummarna för det. Får troligtvis min LG G2 imorgon så är i behov av ett skal så snart som möjligt och jag har verkligen fastnat för det...
Den koreanska varianten har en antenn för tv där Skickat från min HTC One X med Tapatalk 4
Såg nu att det stod i rubriken, dum miss av mig. Om det inte finns hål för antenn på skalet så är jag intresserad :)
Vilken färg är det? Skickat från min HTC One X med Tapatalk 4
Man kan tycka det. Såg en graf på annatech tror jag, där man visade hur laddningen varierade från 1% till 100% på någon mobil/surfplatta. I början...