Separate names with a comma.
Looking good!
Vorte ju nått te S2an, men verkar ju inte finnas i lager nånstans i svenska E-shoppar.. D'oh! Tycker förövrigt att mobilen ser snyggare ut när de...
Tror de o_O Fast jag tycker invisible shield är mer gummiaktigt ;/
Så de kan vite som att köpa grisen i säcken då :P
Fan att de inte finns nå bra skärmskydd att hitta som är funktionellt med s-pen :( Återkom gärna med bilder o kommentarer när du satt på det på...
Najs, nå bilder med bakstycket du pratar om? okej, jag som har dålig koll, sry. Svårt val asså... Håller den sig vit länge elr blir den ful fort?;/
Om jag inte missminner mig så finns det iaf. Tror de va zagg jag såg hade det. Syrrans kille hade det till sin satio för nå år sedan. Om de finns...
Hoy! Skulle undra vilken färg du tycker Noten ser bäst ut i. Svart eller vit? Ska själv byta min SGS2 mot en Note, men har helt fallit på...
Haha, klockrent! Man får väl inte höra sånt för ofta ^^ OnT: Blir troligtvis en GNote runt 5-8 Februari(förnyelse av abbonnemang), ser fram...
Precis, o sånt typiskt kan ju hända en annan, o de vill man ju inte:( Jag har haft skärmskydd sen jag köpte min SE Vivaz tror jag, o de va ju ett...
Jag skrev både in "äppelmos" o "äpplemos" men hittade bara nån bild elr vare va o där stog de bara med äppelmos... :eek: Så sant som de är...
Jag har haft en S2 i lite över 2 månader, och ser bara fördelar med den :) Skulle rekommendera den bl.a för bra skärm, bra batteritid(för att...
Ja precis.. Hoppas de släpps nå snart, eller att de finns nå någonstans. OT: Hur klarar sig skärmen utan skärmskydd när man använder pennan??
Jag tycker att jag ser ett klaaaart övertag för äppelmos ;) Kanske för att de ska sägas så? hmm, inte vet jag :teeth: Får bli pannkakor o...
Detta urartar till en pannkakstråd, intressant;)
Word på de ;) Jag tycker de känns så fel när man säger de, de flyter liksom inte riktigt.. :eek: Mja, iofs så heter det väl äpple och...
Haha, duser! :p Känns mer rätt att säga så som du beskriver :)
Finns det inget som är mer utvecklat för skärmar som ska användas med pekpinne(o som i detta fall S-pen)?? Kan väl knappast vara GNote som används...
Hoyhoy! Fick en väldigt viktig tanke såhär på kvällskvisten... Hur säger man det? De är ju så gott, till revbensspjäll o pannkaka! ujujuj.. Hur...
Sånt skulle man ju ha! Har ett helt i silikon nu till min SGS2, o tycker den är rätt krånglig att få ner i fickan då silikonet liksom tar emot.....