Separate names with a comma.
Jag får väl vänta och se. Jag valde att ta Eken T10. Den skall komma om c:a 10-20 dagar
Hej, Min Zenithink 280 tappade ljudet och nu erbjuder säljaren en EKEN T10 istället? skall jag ta denna? Eller ta tillbaka pengarna? Jag var...
Någon som vet var man kan köpa skärmskydd och baksideskydd(gärna ett skal)?
Fick min idag. Beställde den från allwebben. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Det jag kan klaga på är batteri tiden. Har lagt in allt nödvändigt som...
Nej. Tyvärr inte. Jag köpte min på tradera och då tar det 7-20 dagar. Jag kontaktade allwebben och frågade om de kunde skicka från GBG där jag bor...
Har du fått igång SVT play, TV4 play, spotify och dyl? Vad är ADW launcher?
Den skall vara 100% äkta samt helt ny. Säljer dem på tradera på en firma son heter allwebben.
Vad tror ni om denna för 1100:- Specifikationer: Modell: Zenithink ZT-280 C91 även kallad ZEPAD Processor: ARM Cortex A9 (1 GHz) RAM: 1GB DDR2...
Beställde min idag. 1100:- på Tradera.
Jag är sugen. Bor på hisingen
Hur är det nu? Funkar svt play och dyl. På C91? Hur är det med spotify och facebook fungerar det?
Låt Sverker syna dem¡
Hej. Jag vill också köpa en platta. Är det någon som vet något om Acho c906? Jag vill verkligen ha en platta men den skall vara 9-10". Surfat...
Men jag då! Jag måste ju ändå vara i maskopi med lundgrens. Jag har ju ändå varit rebellen! Ps, jag har också fått mina cash!
Jag har fått mina stålar. Körde med paypal. Nix, jag är inte i maskopi med mylundgren Och ajjtwr: det stavas zuch ;-)
Får jag hänga på? Jag vill också köpa en. Vi verkar ju lika dumma vi 2.:teeth:
Hej alla. Jag har 1300:- som jag kan lägga på en platta. Någon kan rekomendera någon bra? (och kom inte med något skojigt nu som ZUCH)
Hej, riktigt tråkigt att höra. Jag var ju faktiskt en av dem som trodde på er! Jag har faktiskt fått tillbaka mina pengar idag! Tack! Lycka...
Jag har väntat i 3 veckor och kan vänta till på fredag. Nu håller vi tummarna!
Kanske skall ta sig ut till dem. Bor ju i GBG och det tar inte många minuter dit. (och ja, prata). Avvaktar tills på Fredag!
Precis så ser jag ut och så känner jag mig just nu! Bättre du lagt in en bild på en åsna istället!
Rebell ja! Fan nu sket jag i det blå skåpet. Nej jag körde payson tyvärr. Får man inte prylarna denna veckan är det väl bara att knalla ner till...
Jag har messat alla nr jag fått tag i. Mailat till dem även genom traderas mail då de fortfarande har prylar kvar där! Jag har sparat alla...
Innehavare: Registreringsår: 2012 F-Skatt: Registrerad läs mer ADRESS
Jaha. Kanske man blev blåst ändå! Då var man 1300:- fattigare då! Snuskegård: jag bor i Göteborg, kanske vi skall storma Ragnars Hage. Jag smsade...
Håller med dig Botze till 100%!:)
Jag har beställt från MyLundgren. Hoppas plattan kommer innan helgen. E den kass drar jag från swedroid. E den grym skall jag tracka alla som...
Gemeni_- du verkar stressad. Inte bra för magen och hjärtat¡ ;-)
Som sagt. nu lugnar vi ner oss och väntar tills de kommer. Jag lovar att skriva direkt när den kommit i mina händer.
Bla bla. Vänta till nästa vecka istället för att tjöta!
Håller med dig. Och jag tror att de inte bryr sig att de är recestiva.
Gött mos. håller med dig. Om allt stämmer så skall jag köpa in ett par till familjen. Nu håller vi tummarna
Härligt. Vad har du beställt?
De verkar ha kommit till Stockholm idag! Gött e det!
Så nu väntar man :)
Då väntar man.
Visst e det¿¡
Hehe. Japp jag är i maskopi med MyLundgren. Det var även jag som låg bakom Kennedy mordet och watergate
Jag har beställt! Våga gå mot strömmen! Var rebell! Men jag hoppas på att det kommer en platta!