Separate names with a comma.
Kommer nog att lägga in vanilla versionen istället och roota om. Gillar inte alls vad lg gör med guit. Fick förövrigt ota uppdateringen igår.
Är det verkligen ingen här som kan ha några förslag på ev lösningar? :sealed:
Har en Samsung S4 som är rootad, kör sedan reverse USB teethering via "AndroidTool.exe" med "HackConnectivityService.apk" över adb (Windows 7)....
Ajdå... Jag var med om snarlikt på min, men jag lyckades efter mycket om och men komma in i recoverymode (CWM). Så fort du ser den blå texten så...
Märkligt att ROM Manager i luren säger nåt annat... Det är säkert fel tråd att fråga detta i, men för att uppdatera CWM på ett säkert sätt, hur...
Enligt ROM Manager så är 6.0.3.2 den senaste tillgängliga?
Lösning på mitt egna inlägg: Jag körde en adb sideload och lyckades lägga in Cyanogenmod genom det... fick testa 3-4 ggr innan det verkligen tog...
Nu blev det tyvärr problem här. Försökte köra uppdatering genom Cyanogens egna uppdaterare till den senaste nightlyn, men det blev "Status 7" av...
Har installerat 10.1 0803 nightly på min Samsung Galaxy S4 och ibland när jag svarar på ett samtal så fungerar inte ljudet i samtalet och jag...