Separate names with a comma.
Ja då! :D Tack så hemskt mycket! :D
Okej! :)
Jag såg de nu. Har bytt launcher osv. Tack! :D:D:D
Efter ett tag så märkte jag att de bara var fonts :-$ Jag vill ändra min "HomeScreen". Alltså utseendet. ska kolla upp launcher pro :)
Hej. Vill byta tema till min Samsung Galaxy s! Vet någon hur man ska göra? för att "modda" Homescreen osv? Är så trött på gamla vanliga :(...
Det är ju bra att man får svar på sidan också :D
Vill byta tema på min telefon, men vet inte hur :( Har en SGS.
Är JP6 froyo 2.2? Eller vilket är froyo 2.2? :o
vart? jag fattar ju inte? vafan kan ingen bara länka på sakerna ist för att jävlas och krångla? :S
Okej, Men hur får jag tag i 2.2 med svenska på swype och telefon utan några krångel eller problem? Skulle någon kunna länka på dom saker jag...
Okej :)
Varför kan jag inte uppdatera? :( Har ju 2.1? :o Står.. PDA:JM2 PHONE:JM1 CSC:JM1. Hur gör jag för att kunna upgradera till 2.2 med Kies?
Tjena. Tänkte fråga ifall någon vet när Froyo 2.2 Kommer till Samsung Galaxy S så man kan updatera via Samsung Kies? Skulle varit nice! :-)
okej, tack! Har fått de att fungera nu! Står att de 2.1update 1 nu.
Hoppas det funkar. Tänkte fråga bara, funkar swype med svenska där?
jag är nybörjare. men jag tänkte fråga ifall någon kan länka där man kan installera orginal 2.1 android till SgS via Odin? Snälla? :( Har bara...
Finns de något sätt att installera 2.1 igen när jag inte gjort någon backup när jag installera froyo 2.2? Annars kastar jag telefonen.. Blir galen..!
Hej. Har Installerat 2.2 nu. Men vill ändra tillbaka till 2.1. Och jag vet inte hur jag ska göra! :(:( har inte gjort någon backup för jag visste...
Ja men jag vet inte hur :( har inte gjort någon backup.. Och jag är helt ny med detta och fattar inget..
Hej, jag har installerad froyo 2.2 och allt verkar galet. Så jag vill installera vanliga android 2.1 som kom med telefon. men jag vet inte hur :(...