Separate names with a comma.
Många klagar på ljudet, dock inte alltid så det är svårt att bedöma. kollade nu och jag har gett den behörighet. Den registrerar ljudet på en...
Nån fler som upplever problem med mikrofon/ljudet? Använder språk-appen duoling och jag kan inte prata med zf10 oavsett om jag använder headset,...
Vet inte om jag är blind men var köpte du det? gillar inte det medföljande. Vill ha ett som går runt hela telefonen.
Min order har också stått stilla
Går det att stänga av funktionen som gör att alla siffror blir understrykna i sms?? Sjukt irriterande att läsa..
gäller ej den silver som e billigare verkar det som.. (3699-800)
Var kommer de 800kr in i bilden=?
aha trevligt!
ok på min note 2 kom det med 4.4.2 nu.. men det är inte lika bra som sonys(gillar inte space på #) Fanns inte tidigare på denna..
bumpar denna, kommit nåt med någon uppdatering?
Verkar finnas 4x3 tangentbord att välja nu igen!! =D
Kan plötsligt inte skicka eller ta emot mms i Norge och enligt Telia måsta man ha roamingen aktiverad men det har jag aldrig behövt förr?? Tips?
Tack, men jag slår nog inte till då 300 i prisavdrag inte känns tillräckligt..:)
En annons hade man ju gärna sett.. :p
Vad deppigt att man missade detta, varför körde dem det i "hemlighet"??
Vadå risky??
Det värsta är väl att den byter ringsignal av sig själv..
Verkar funka bra men ja har då inte valet att inaktivera appar under app menyn??
Verkar funka bättre med seus.. Håller på starta upp min nu =)
Var f-n hittar man update service??
Har det också men efter halva processen (när man ska plugga in kablar och hålla inne bakåtknappen) slutar det fungera och står att det inte finns...
Kanon! bara nollor var det (och vad imponerande att du kunde detta)
Hur vet jag om min telefon är låst (telia) utan att plugga in ett annat sim kort?? Läste att telia inte låst sina Arc de sålt, ska vara lite...
Har satt in GO launcher och sms/dialer men nu måste jag ju bocka i rutan för standard om och om igen?! poängen med att välja nåt som standard...
Går det lägga till en genväg i mediaknappen nere på skärmen, det gick ju lätt att ta bort men det går ju inte att trycka på fältet och sedan lägga...
Den T9 funktion som beskrivs är det nåt man måste koppla in manuellt??
Använder vanliga laddaren i väggen, kan lägesvalet påverka alltså medieöverföring/masslagring?(förstår inte ens varför det anges så länge men inte...
Även när jag laddar telefonen?? verkar ju otroligt dumt isf..
som rubriken lyder så får jag inte ljud i headsetet med laddaren inne, den indikerar att den e inkopplad å sånt ska tilläggas(är även nybörjare...