Separate names with a comma.
Riktigt trevlig må jag säga. Helt klart över förväntningarna. Rekommenderas!!
Säljer nu min telefon i förmån för en billigare telefon. Samsung Galaxy S inköpt 2010-12-25 på Media Markt i Sundsvall. Telefonen är sparsamt...
Kan jag hoppa från 1.4.8 till 1.6.3 och hur gör man då?
Byte mot sgs + pengar? ;) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Samsung galaxy s i nyskick med copterplast och silikonskal bytes mot något kul. (elektronik). Finns i sundsvall och har möjlighet att skicka....
Någon mer än jag som har problem med Wifi anslutningen? Kan nämligen inte slå igång den utan att få ett error meddelande :(
Nån mer än jag som har problem med 3g nätverket?
Japp, det var triangle of death :P
Drog ur den och först verkade det som den var brickad (/cry) Men fick sedan in den i download mode, stoppade i den och allt funderade!! Höll på...
En bild säger mer än tusen ord: http://data.fuskbugg.se/skalman02/ODIN.jpg Den har stått på "setupconnection" i ca 15 minuter nu. Bör jag...
Snabb fråga bara! Om man sitter på darky's 9.5, måste man gå tillbaka till stock för att flasha in denna? mvh
Byte mot Galaxy S 8GB + 1000kr? 1 Månad gammal. Svart silikonfodral. ZAGG invisible shield.
Du måste i vilket fall som helst ladda den över natten för att klara morgondagen om det nu är som du säger. Vem fan har inte telefonen på laddning...
Nej, Batteritiden är inte alls så dålig som alla säger. Jag har darkys 9.1, drog ur laddaren vid 7 imorse, lyssnar på musik på bussen till och...
Vad är att föredra, 2.2.1 via kies eller Darkys 8.1?
Hur gör jag för att få svenskt keyboard igen? saknar att skriva åäö i sms :(
Jag har en helt original Galaxy s förutom att jag slängt in 3 button recovery fixen som finns här på swedroid. Baseband: XXJPP Kernel:...
Du behöver ingen som helst root för att använda adb.