Separate names with a comma.
Amazon har ganska mycket av dessa märken med. Köper Ugreen själv, och är mycket nöjd. Även köpt liknande från andra mer seriösa aktörer där, och...
Tack och bock. Blev en ny order. Med mina poäng från tidigare köp blev det bara 13k för 1tb. Kommer aldrig förstå mig på deras poäng då de kom...
Blir inte priset återkallat då? Dvs om du säger upp abbonemanget frågår du ju avtalet? (blev en grön 1 tb för mig, då jag hade en massa points...
Hej. Är supernöjd med telefonen men idag när jag skakade den lite låter det som om den wobblar, eller att något i den är löst. Är det bara jag som...
Igår plingade en paketnotos till. Så något är påväg (har redan fått lurarna)
Yes. För oss som fick vänta länge kom det upp ett erbjudande om laddare. Jag var "godkänd" för den enligt veddesta när jag mailade dem. Men...
Är det någon som fått laddaren? Fått lurar men ingen laddare...
Osynkat ljud hände mig med, efter i princip värdelös hjälp från Samsung gick jag igenom olika forum och har löst det än så länge utan osynk (48h+)...
Har samma problem. Riktigt surt. Är så även på massa andra appar med...
En del. Har precis fått hem telefonen, men när man ska redigera foton är den faktiskt smidig. Trodde inte jag skulle använda den men nu sitter jag...
Fick min lur igår. Inga erbjudanden...
Är det någon som vet hur man säkerställer att man får budsen även om telefonen nu kommer sent? Känns ju lite surt att bli utan dem för att Samsung...
Webhallen har inte fått någon info av leverantören om när de kan få in sina enheter. Alltså vad håller Samsung på med? De borde ju kunna ge några...
Det käns ju mer som om man är glad att man bara förköpt och kan boka av då jag inte tror jag får den i tid för lurarna. Grymt dåligt hanterat av...
Webhallen meddelar att det de är osäkra då de inte fått någon mera info så att det kan dröja "veckor eller månader" innan de får in några.
Webhallen har mailat om att de inte fått några enheter från Samsung och inte vet när de får några.. hade velat leka lite med luren, men får väl ta...