Separate names with a comma.
Letar efter en andra telefon, spelar ingen roll om skärmen är sprucken osv. Endast i Stockholm! Skriv PM eller här om ni har något ni vill bli av...
PMar er.
Är ute efter dessa modeller, skriv ifall ni har något ni vill sälja, endast Stockholm! Skärmen får vara sprucken men helst fungerande. Maxpris...
Tror Tele2/Comviq har sänkt priset på den till 2490:- vilket verkar som ett bra pris.
Har 2 vänner som har S7 Edge och en av dom har faktiskt bättre kamera än den andra så det kan vara ett fel på vissa enheter som de tillverkar.
Tror att det har med kabeln att göra som det stod när du sökte på Google, prova ta den till en mobilaffär och se om de kan lösa problemet, annars...
Skicka ett PM ifall den är kvar, bor i Sthlm.
[ATTACH] Har ett problem med min 5S vilket gör att jag inte kan få loss skärmen som är sprucken. Den sista skruven längst ner till höger på...
Okej, tack för svaret! (:
Har en död iPhone 6S och en fungerande iPhone 6 med sprucken skärm och undrar ifall det går att byta skärmen från 6S:en till 6:an eller om det är...
Skulle kört på en S7:a, en vän har edge varianten och displayen är en av de bästa jag sett på en smartphone, grymt skarp!
Mattsvart
Grymt nöjd med iOS 10, dock lite saker som måste fixas här och där.