Separate names with a comma.
Halloj! Sitter på ett problem, det är nämligen så att min f.d rom BeanStalk plötsligt dog under en reboot och närväl jag skulle starta upp den...
Hejsan och hallå! Jag har nu under en tid programmerat en Android applikation. Nu börjar projektet nå sitt slut i och med att min kurs också...
Om tråden är fel placerad, flytta den i sådana fall. Tack! :-) Låt min smärta vara ditt nöje en minut eller två Hej, hallå Svenska folket!...
Hallå. Nu börjar jag bli riktigt trött på Spotifys usla kvalitet hos Android. På min iPod har jag 320kb/s lika så på min dator. Men i den...
Hallå! Jag tänkte att vi skulle diskutera Tegra 2 gentemot Tegra 3, i tablets. Dessutom vill jag gärna läsa vad folk egentligen tycker om Tegra...
Tjenare! Håller på med en uppgift i matte B som involverar en undersökning. Skulle ni finna tid att göra denna mycket korta undersökning är jag...
Hejsan! Våran kära nalle Optimus 2X, grym telefon men nu orkar jag snart inte längre med alla j*vla reboots och freezes. Jag tänkte gå tillbaks...
Tjabba,tjena hallå folket på SweDroid! Jag tänkte ta och förklara på ett väldigt kortfattat sätt hur Android hanterar RAM-minnet. Detta för att...
Hallå! Nu är det så att jag flashat in en ROM och nu undrar jag lite hur jag kan få tillbax alla mina appar samt användardata. Jag har gjort...
Hejsan alla glada forumister! Jag verkar ha fastnat, för jag kan inte förstå hur jag kan föra över filer från min mobil till datorn. Datorn...
Hallå folk ute i Svea Rike! Nu är det så att jag blev av med den så kallade "smartphone oskulden" för blott nån dag sedan. Nu behöver jag tips på...