Separate names with a comma.
Verkar ha löst mitt problem med att slå på "spoof client" i ReVanced
Har en sån här gammal platta över och skulle vilja ha den till att kunna ha som en extra skärm brevid datorn för att kolla upp saker. Den kör...
Jag har följande lås hemma: 100 Groups Fingerprint Smart Door Lock Digital Password Touch Keyless Deadbolt Lock 5 Way Hardware &...
Min iPhone 7 har sprucken display och jag måste skaffa en ny telefon lite hastigt. Tänkte gå över till Android och vill lägga max 2 500 kr, är...
Jag stör mig något enormt på att när det står ett tfn-nummer i ett mail (Gmail-applikatioenn) så kan man inte klicka på det för att ringa/spara...
Hej, Jag har två telefoner varav en är jobb och en är privat. Jobbtelefonen är en HTC Legend och jag har för närvarande satt på vidarkoppling...
Galen skillnad
Haha! Som tur är är faktiskt även laddaren i bra skick, kan kolla spänningen med en multimätare om du vill ;D
Såld! Tråd kan tas bort
Hur gör man för att få den engelska uppdateringen då? Bara byta språk till engelska och söka? :P
Jag tror att serviceavgiften läggs ovanpå det du sätter in, så sätt in så mycket du ska betala... men för att vara på den säkra sidan kanske du...
Kan konfirmera att mus och tangentbord fungerar riktigt bra! Pluggade in ett...
Syftar du på ljudet? Tror nog det var själva filen jag la in som hade dålig ljudkvalité. Testade en annan fil och det var bättre, dock var volymen...
Har nu min och är faktiskt nöjd efter att ha installerat senaste firmware från zenithink.us Dock hittar jag inte Spotify eller Dropbox på market?...
Verkar ju otroligt simpelt och självklart har man en 32-bitars till hands då det verkar krävas för alla typer av firmware uppdateringar oavsett...
Fan nu blev jag taggad ;) Vet du hur det är med de här olika chipseten och flashning? Ska köpa en pad som är kanske 2 månader gammal av en kille...
Jag ska hämta en imorgon, så kanske skickar lite frågor till dig i PM (då vi är i ungefär samma stadie). Har du testat köra Spotify på den? Det...
Bra recension! Precis vad jag har förväntat mig att den skulle vara. Har du kört den där "fixfilen" vet inte vad det är men något slags script...
Kolla PM
Fan, jag trodde att donglarna fungerade i de flesta tablets? Man måste alltså ha inbyggt 3g modem för att det ska gå att surfa utan wifi?
Tänkte beställa en sån här för ca 200 USD, nu blir jag ju tveksam... Vad fick ni för fraktvillkor? Det är inte en sån där deal där produkten är...
Eh grejjen är väl den att jag har följande: - En Iphone 4 med max allting med Tre (max surf etc) - En Legend med 1GB surf (2 mb/s) - En tre...
Jaskow, har du beställt en och isf vart? Såg på dhGate att man kan köpa billigare ifall man köper flera. Kanske är några här på Swedroid som vill...
Förstår inte riktigt vad du menar. Men om man t ex köper en laptop idag så får man räkna med att det tar ca 1 timme att få den till bra skick...
Har några frågor till er som har denna: - Hur länge räcket batteriet? - Kan man ladda den via en usb-port? - Hur fungerar Svtplay? - Hur...
Ska tillägga att sugen som jag är vill jag gärna att de ska finnas tillgängliga och köpa redan nu, vill inte vänta flera månader :P Archos verkar...
Tablets verkar vara en djungel. Jag behöver en tablet som kan göra följande: - Minst 2 timmars batteritid - Surfa 3g utan dongel, dvs. vill...
Har börjat kolla lite på http://www.panoramio.com/map/ Finns en app som heter panaramio upload då laddar du bara upp en bild från den platsen...
Hej, Testade nu. Det ända problemet är att den stjärnmärker addressen... Jag skulle enbart vilja stjärnmärka platsen och sedan skriva t ex...
Hej, Jag letar efter ett program där man enkelt kan spara olika positioner. Jag vill alltså kunna ta up telefonen och välja "spara plats" och...
Hej, Detta har hänt med min telefon: Har jag headset inkopplat så hör jag ljud (Spotify, samtal etc) fast mikrofonen fungerar inte. Antar...
Spelare: mVideoPlayer Konverterare, handbreak. guide: http://androidforums.com/how-tips/14610-put-videos-droid.html
Finns en video och QR kod på http://androidforums.com/android-applications/43276-3-music-player-rockon.html Verkar grym, själv kör jag MixZing...
För er som undrar hur man gör finns en bra guide: http://androidcommunity.com/forums/f41/tutorial-syncing-music-and-playlists-3761/#post43462...
Hej, Sålde min Iphone här om dagen och köpte en legend, riktigt nöjd än så länge förutom på en punkt: Hur gör jag enklast spellistor via en...
Okej Tack! Har redan det där programmet, tänkte bara inte så långt. Lite offtopic men hur tycker ni barcode scanner fungerar för svenska varor?...
Hej, Det finns ju olika taggar typ som streckkoder. Jag antar att man kan titta på den med kameran för att komma vidare till en...
Jo jag läste lite om rootning... men låter ju konstigt att man ska behöva bryta garantin för att komma åt betalappsen! Aja, gratis är ju gott :D
Hej, Har precis skaffat en HTC Legend och kollat lite vad market har att erbjuda. Alla program jag hittar är gratis, hittar inga betalprogram?...
Trevligt med inbyggt minne. Fast iof skönt att bara kunna plocka in minnerskortet i valfri dator för att föra över filer :) Lutar faktiskt åt...