Separate names with a comma.
Hej Ledsen för dröjt svar. Hör av dig, telefonen är kvar.
Noterat, tyvärr så kan jag inte släppa den för det.
Som @euro35 skriver så har jag redan svarat dig att kvitto finns. Vet inte vad som får dig att skriva att jag inte svarat och att den är stulen...
Finns med ifrån Elgiganten
Säljes i absolut nyskick. Batterihälsa 100% Skal och displayskydd(även ett extra oanvänt) medföljer utöver kartong och inköpskvitto. Telefonen är...
Tjena! Tyvärr ute efter 512gb+
Telefonen är i absolut nyskick, displayskydd sitter på (har ett extra), två skal medföljer. Kartong, kvitto etc finns. 100% batterihälsa. Färgen...
1 vecka gammal Ultra, med skal och displayskydd. Fick för mig att byta till en Mac och letar efter en 16 Pro max Krav på bytet är absolut...
Ville ha ett tunnt skal till min. Köpte följande https://youtube.com/shorts/qOVoup2HkrM?feature=share
Säljes då jag köpt nya hörlurar. Alla tillbehör finns med. Köpta April 2024 [ATTACH] Pris: 1000kr
Ska prova med DP-kabeln. Konstigt om det inte går att köra den på HMDI-kabeln :(. Har en G9 med 1000r (dock ontr OLED) sedan tidigare och har inte...
Telefonen funkar fint men inte Oled-skärmen jag fick med på köpet :(
Fick min i förra veckan. Packade upp den nu men den går inte igång.....
Säljes då jag köpt en ny telefon Absolut nyskick i färgen Titanium Yellow. Har haft skal och displayskydd på. Skal (tror jag har två), nytt...
De hade en drive under live-sändning. Fick med en Samsung G9 Ultrawide OLED-skärm
Efter någon dags användande jämfört med S24 Ultra Skönare att hålla i, känner att den är lättare men samtidigt så känns den "ihålig" i direkt...
grym färg!
Någon mer som beställde via Elgiganten där man fick med en OLED-skärm. Fick ni en 49CG93?
Tjena, Jag provar här med! undrar om ni också upplever ett sprakande/distast ljud när ni kör via blåtand, ex. Spotify(kör med högsta...
Tjena, Ingen som har upplevt något liknande? Med vänlig hälsning, M
Tjena, jag har köpt widget locker och det funkar i min mening grymt bra! Du kan lägga till widgetar, genvägar, program osv direkt på...
Tjena, undrar om ni också upplever ett sprakande/distast ljud när ni kör via blåtand, ex. Spotify(kör med högsta bitraten). Sen så visas...
Tjena, tack för svaret! Hur flashar CSC i odin dock :) Glad midsommar
Tjena, landskoden på min telefon är fast på XEO. Jag har lagt in nyaste ICS Nordic via Odin. När jag går in via *#272*IMEI# så får jag...
Tjena, jag kan inte ändra landskod till NEE pga att jag har LPY inlagt därmed inte uppdatera via OTA. Vad är bästa sätt att gå tillbaka till...
Tjena, jag kör med LPY nu tänkt som det finns möjlighet att byta till den engelska. Men CSC finns inte att välja i den lista jag får fram,...