Separate names with a comma.
Min order på Dustin på en silver 64GB har ändrat leveransdatum till 23:e december. :cry: Alla vettiga alternativ verkar inte ha den i lager så det...
Min order hos Dustin på en silvrig 64GB:are visar fortfarande 3:e december. Jag hoppas det stämmer, men jag är beredd på att det drar iväg igen...
Då skulle jag gissa på att det är ungefär samma status för oss som beställt 64GB varianten från Dustin.
Har beställt en silver 64GB från Dustin.
Nu börjar det brännas, min order på Dustin har ankomst/leveransdatum satt till den 3:e december. Ska bli intressant om de får några då...
Jag har läst att man ska kunna gå in i Developer settings och ända skärminställningarna till riktig RGB. Vet inte om det åtgärdar det som ni...
OffT: Kan tillägga att dbrand är ett kanadensiskt bolag, deras dollar är lite lägre än den amerikanska.
Var tvungen att kolla upp min order på Dustin, den har också fått nytt datum till 3:e december. :cry:
Hade tänkt att jag skulle låta vänta på Dustin iom att Google verkade ha slut på dem. Kollade dock, och Google hade inne. Fipplade lite med Google...
Jag beställde precis en 64GB silver därifrån också. Hur är det med de som beställt 32GB:aren därifrån, har de skickats än?
Hallå! Jag hade bara det problemet när jag hade WiFi inställd på att vara igång konstant. Jag tror inte det har dykt upp när jag ställt in det...
Jag har råkat ut för det problemet ett antal gånger. Helt plötsligt så försvinner uppkopplingen och kollar man i WIFI-inställningarna så har de...
Har alltid stått samma sak på min Transfomer med. Jag verkar i alla fall inte vara ensam om det.
Själv så har jag beställt en väska via ebay från Sydkorea av alla ställen. En sådan här, Burnoaa, Asus Eee Pad Transformer TF101 Tablet Case...
Om jag förstod det rätt skulle Asus släppa någon slags "Asus-kontakt till USB-ingång" adapter? Rätta mig om jag har fel.
Den väskan/fodralet borde vara samma som den här Targus Slipcase? Lite billigare på Elgiganten i så fall.
På batterimenyn på settings (About Phone/Battery), på vyn innan du väljer att se vad som har dragit ström specifikt, så finns två klockor längst...
Kanske dum fråga, men hur ser dina idle/wake tider ut? Jag fick något program att hänga wake-lock:en på min Desire så mina tider låg på 200h/192h...
Får samma här, hade tänkt låta er andra vara testare i några dagar innan jag laddade in uppdateringen och nu hittar jag den inte istället......
För många verkar det hjälpa. För min del så ville Windows varken formatera, skapa/ta bort partitioner på mitt kort och på telefonen så hände...
Har haft samma problem lite då och då (det har funkat efter omstart), men skjutit upp att göra något åt det och dum som jag var så sköt jag även...
Enklast, enligt min mening, är att bara lägga omslagsbilden i samma katalog som ljudfilerna och kalla bilden för cover.jpg.