Separate names with a comma.
Halloj, ägt min scooter nu i 2 veckor o är så jävla nöjd :) Men har några funderingar... Ett lås till scootern, använder ni nått eller vågar ni...
Ne men lite så ja tänkt också. Jag har inte behovet av starkare eller längre räckvidd, absolut inte. Men hur funka de med custom firmware? Vad...
Halloj, fått upp ögona för denna och mycket sugen. Men är de dumt att köpa en såpass "gammal" produkt just nu? Den är ju 2 år som jag förstår de,...
Halloj, hitta ett par "nya" hörlurar som ja inte sett tidigare och en leverantör som jag inte sett tidigare, kika själv! True Wireless In-Ear...
Jag fattar inte... tar print ikväll får du se :)
Jävlar,m jag får ut 2-4 h SOT, riktigt besviken
Samma här! Tur att de va en så oviktig app ;)
Ah verkligen, få se efter en veckas "vanligt" användande :) Men än så länge nöjd!
Juste, hade lite problem men löst nu och flashat in miui 10 :)
Har du låst upp din bootlader?
Riktigt skumt. Men nu till de intressanta, jag och min polare köpte varsin och han var hemma hos mig igår och kunde casta till min tv, youtube...
Visst är de konstigt! Här får du print... [IMG] Ang bootloadern så kan jag ju inte göra de på 15 dagar, 300h, så de blir i september...
Yes de var den, testade o lägga över mappen o flasha via telefonen direkt
Jag har dessa o välja mellan [IMG] Jag har testat o laddat ner den nyaste o flasha in direkt i mobilen men de funkar inte, då det inte går att...
Jag har jätteproblem med min mjukvara... Kan inte casta nånting till min tv via chromecast När ja är kopplad till wifi så kan vissa appar säga...
Hur ser jag de? Men hade du den installerad eller hur gjorde du?
9.5.11.0... Antar du har en högre version?
Har fått hem min nu :) Trevlig! Men får inte igång snapchat notifikationer, är de nått du använder?
Fortfarande inga konstigheter med mottagning ute på landsbygden :)?
Och frågan är om man ska ta 4 gb eller 6gb...
Intresant! bestämmer mig imorgon hehe
Ofan! 3000 kr för 6gb versionen inkl frakt! Känns bra. Men de står Delivery Time: 8-17 days? Och hur funkar telefonen nu? DU var i dalarna va?
Hmm, de verkar skita sig för mig med min polare som skulle från Kina osv, men du fick ENDAST betala 2600 för telefonen när du beställde den till...
Fan va sugen jag är på min nu! Enda jag är orolig för igentligen är teckningen! :)
Hur är täckningen? Vilken operatör kör du med?
Köpte en kabel av avenger och jag swishade och fick kabeln 2 dagar senare, enektl! Tack :)
Eftersöker endast kabel om de går för sig. Jag vet inte vad som är rimligt, en hundring? Är den en meter :)?
Halloj, ska lämna tillbaka min telefon men lyckats ha sönder just laddkablen... Så nu söker jag en USB-c kabel vit, 1 meter lång. De står inget...
Någon som testat den ett tag i Sverige nu? Intressant med vilken operatör och isf :) Saknar ju band 20, tänker hur jag påverkas av det om jag...
Ja 845 ska ju vara de vettigaste på marknanden om ja fattat rätt :) Ja de är väl som baken som man brukar säga, som med de mesta! Jag får kika...
Aah, har läst lite att gesterna på. Op6 kan va lite halvbra ibland. Batteritid värderar jag högt, men fattat de som att de är likvärdiga
Haha nu har ni kommit in på vikt och de tror jag inte jag lägger nån större "vikt" i (hehe). Jag ska inte bestämma mig en på ca en månad så ja har...
Mycket svårt, stock Android inte så viktigt då jag idag sitter med en honor 8 o är fruktansvärt nöjd me den! Och den har heller inte regnskydd och...
Tack för svar! Då är de me andra ord inga problem! Då återstår endast en sak att bestämma vilken telefon man ska köpa haha. Op6 vs xiaomi mi mix...
Brorsans polare från Kina ska till Europa i augusti o funderar på beställa me en sån hem, kostar cirkus 4400 sek. Enda ja funderar på hur de...
Nån som har tagit in en MI mix 2s från Kina?
Misstänker att prisskillnaden i kina vs sverige inte är så stor, så om ja ska slå till på en OP6 så blir de nog i Sverige. Regler finns ju...
Japp, vart inne på Nokian innan jag fick reda på att ja kunde lösa från Kina! Men är mer inne på köpa en toppmodell nu! Kommer ej tillkomma...
Jag hade denna Acer Chromebook CB3-431 (NX.GC2ED.019) (Bärbar dator) Köpte den för 3490 kr men skickade tillbaks den i retur förra veckan......
Halloj! Har stora funderingar, små för vissa kanske, hehe. Ska köpa ny telefon och vet inte alls, verkar finnas mycket bra nu o välja på. Min...