Separate names with a comma.
MT6753, 8 kärnor på 1.3 ghz, men definitivt blygsam jämfört med det man hittar i topptelefoner. Ganska bra i jämförelse med name-brand telefoner i...
Tror det får bli en Doogee F5 för mig, inte en Umi Iron Pro. Verkar dock som att man kommer att få vänta länge på en F5, och min gamla telefon ger...
Nja, tänkte att telefonerna är bekanta för många som är i detta delforum. Åsikter av dem som inte känner till telefonerna är kanske inte så...
Vad tror ni om f5:an i jämförelse med Umi Iron Pro?
Moms (25%) och postens avgifter (125 kr) tillkommer dock alltid (om paketet fastnar i tullen).
Angående Pandawills moms-/tullförsäkring: står de även för postens tullningsavgifter (125 kr) och hur enkelt/svårt är det att få dem att faktiskt...
Blev nyss av med min mobil (en Xperia Z1, brukar inte köra det nyaste och finaste) och min gamla Samsung s2a räcker inte riktigt till längre......
Samma problem här.
Ok, verkar som att man inte bör beställa från fastcardtech då. Har beställt en hel del andra grejer från fasttech och de är tillförlitliga, men...
Är det någon som har personliga erfarenheter av Fastcardtech? Behöver en ny mobil och de har bra priser och utbud. Går de att lita på? Fungerar...
Kan meddela att jag hittade enn gratis app som gör exakt det jag ville. Keyguard Switchef heter den och verkar fungera utmärkt. Tasker får man väl...
Prövade flera gratis profile apps från Market men ingen av dem hade inställningar för olika säkerhetsprofiler. Någon som vet med säkerhet att...
Hej på er. Ny ägare av en SGS2 och första gången jag postar på forumet. Ber redan nu om ursäkt ifall denna fråga är besvaras men kom inte på vad...