Separate names with a comma.
600 varianten Någon med 600 som fått uppdateringen och isf OTA eller KIES? Själv får jag inte hem någon via OTA
Håll inne powerknappen + volym upp så startar telefonen om.
3 i kupolen, i borlänge
Kamera Jag var inne och provade en Z1 hos 3 idag på lunchen. De fick en dem i fredags och kommer börja sälja i början av oktober. Provade att ta...
Hej, hann du kolla något med 5 Ghz 802.11N?
Microlagg i launcher Hej, Hur känns flytet i telefonen, är den helt befriad från microlagg när man flipparrunt i launchern/appbox:en? Hur...
Kan ha det i åtanke framöver, men just nu har vi fokus på att lägga till individuell statistik (hur många gånger man vunnit/förlorat/oavgjort mot...
God jul! :)
Ja, vi har som ambition att implementera alla features som finns i iPhone-versionen även i android. Men precis som Nagarebozhi skriver så måste vi...
Ja, det är definitivt något jag hade velat lägga till framöver också. Skulle även vara bra att kunna se sin motståndares rating etc. Vi kommer...
Hej, Vi kommer lägga in så att det är valbart om man vill ha notifikationer samt om man vill ha med eller utan ljud. Ett alternativ är ju att...
Kan lägga till ett litet popljud på notifikationen. Tack för tipset.
Det är på by default. Går inte att stänga av i denna versionen. Det är något vi eventuellt kommer att lägga till i senare uppdateringar.
notifikation Hej, Notifikationer är implementerade även i android. Skall kolla med killarna som har koll på servern så att det inte blivit något...
Såg bara massa offtopic-tjöt om clockwork recovery och root :)
Säkert någon som skrivit detta redan :) Men hinner inte läsa igenom historiken. Men nu har uppdateringen släppts för unbranded Y13. Sitter och...
Ja och nej, det går ju väldigt mycket bättre nu efter att ett antal åtgärder har gjorts. Bland annat så har koden mot databasen skrivits om för...
Faktum är att vi var klara med gratisversionen för någon vecka sedan, men eftersom vi inte kunnat släppa den pga överbelastade servers så har vi...
"Vi har äntligen hittat en lösning på våra överbelastade servrar. Det betyder att androidreleasen nu bara ligger några dagar bort." Ja, vi vet...
Quizkampen till android Androidversionen är färdigutvecklad, det som återstår är att göra innan den släpps på Google-play är att öka kapaciteten...
kort i google now Hej, Har just installerat preview 10 och leker runt lite. Har upptäckt att jag inte får upp några "informationskort" när jag...
Det borde inte vara routern, har hänt samma sak både på jobbet och hemma. Både kör DHCP med dynamiskt IP.
Hej, Verkar som att min HOX tappar bort WLAN efter ett tag. Det ser fortfarande ut som att jag är ansluten men det går ingen trafik över...
Tror den funktionen finns även i Swiftkey X tangentbord. Ladda hem en trial och prova.
203-204 batteritid Alla påstår att det är bättre batteritid mellan 203 och 204, hur kan det vara det? Finns ju inga commit:s i changelogen mellan...
Se rubrik, någon annan som har problem? För upp att enheten inte stöds i market när jag försöker ladda ner spel via tegra zone.
Alarm Upptäckte i morse att alarmet inte funkar i nightly 204, har installerat alarmclock plus, kanske är det den appen som inte är kompatibel...
Uppdaterade min telefon igår, batteriet var på 80% När jag vaknade nu imorse av att min sambos alarm gick igång så märkte jag att telefonen var...
Nu verkar UK fått sin med.
Från XDA Om vi har tur så kommer den till Sverige snart också. Vet inte om den tyska versionen är Euro Open, isf kanske man kan lägga in den...
Någon annan som får anslutningsproblem när de letar efter uppdateringar via Programuppdatering OTA och LG Suite?
Sitter och spammar OTA update och får "Anslutning misslyckades", hade du samma problematik innan din uppdatering gick igenom? Vilken carrier har du?
Hur vet du att de anlitat en outsider?
From android.modaco.com BTW, I should have v20i by tomorrow. P
Hej, Min sambo köpte just en Xperia Arc som vi sitter och pillar på. Försöker få den att filma utan att behöva trycka på den fysiska knappen....
Lyckas inte få upp min telefon som USB masslagringsenhet längre :( Har installerat CM7 med nya basebandet och RIL plus eternity project kernel....
Smartflash-länken ger 404, är den korrekt?
Installerade just CM7 med senaste nightly (49) med Eternity Project Kernel. Fungerar fint bortsätt från att den hänger sig när "skärmsläckaren"...
Kan detta verkligen stämma, att cm7 löser problem med omstarter och frysningar? Trodde felet låg på driver eller kernel nivå....?
mirror.cyanogenmod.com/ Där hittar man alla nightlies och stables