Separate names with a comma.
Jag fick mailet (har Standard, ingen plus- eller premium) och kommer också avsluta kortet om detta går igenom. Jag har ingen vidare cashback-%...
Den väger absolut lite grann, men formen på mobilen (platt skärm, kamera högt uppe) gör att den blir greppvänlig. Vikten är värt besväret för mig...
Jag är osäker på läsläget faktiskt. Det kanske finns i MIUI, finns det hos xiaomi lär det finnas hos poco också eftersom det i princip är samma...
Förstår! Inget jag märkt av iaf, min fungerar fint :). Hört om några med "ghost touch" problem, men inget jag märkt av.
Jag har telefonen och är fortfarande helnöjd. Skärmen är ju ingen AMOLED direkt, men jag märker inte av något flimmer på min. Jag gick från en...
Nu har jag testat ArrowOS 11 sedan igår kväll och är väldigt nöjd. Alla appar fungerar, märker inte av någon fördröjning alls eller någon...
Jo, lite de jag hört om mjukvaran också. Jag har mest testat kameran o allmänt på telefonen (inställningar, hemskärm, osv), och har inte upplevt...
Jag köpte den tidigare i veckan. Hårdvaran imponerar verkligen men jag väntar just nu på att låsa upp bootloadern så jag har inte gått över till...
Det lät ju ändå bra, även om det kräver mer arbete och risk än den gamla metoden. Tack för infon!
Stämmer mycket bra. Tele2 kräver full slutbetalning av hårdvaran vid avslut av abonnemanget. Från avtalet för privatpersoner (Avtalsvillkor,...
Tack Caze! Jag fick det att fungera efter hans tips med att gömma manager också. Jag behövde alltså dölja plånboken i magisk hide samt dölja...
Nu verkar ni övriga ha fått igång appen, men har någon mer problem med att den öppnas upp och innan jag hinner klicka anslut -> fylla i personnr...
Kikar främst efter en 100+ hz skärm till datorn med hyfsad färgåtergivning, har ögonen på en del som jag hoppas trillar ner i pris.. :)
Då lär en equalizer från play store vara det du behöver, t.ex. https://play.google.com/store/apps/details?id=music.bassbooster.equalizer&hl=en...
Råkar inte vara rootad? Viper4ARISE eller Viper4Android rekommenderar jag att du flashar i såna fall :)
Det jag hört är två år av uppdateringar samt en möjlighet att låsa upp bootloadern för att lätt kunna slänga in custom roms om supporten tar slut...
Specifikationerna ser grymma ut men som alla andra så är jag besviken över att de valt bort hörlursingången. Jag hade dock hoppats på något annat...
Klurigt det här.. Jag har tittat på Fossil Q Grant på sistone också, den har också sina fördelar framför de andra....
Den där verkar faktiskt helt perfekt! Älskar designen, den verkar ha en hel del bra funktioner som skagen saknar men precis som du säger så är jag...
Precis som tidigare nämnts, BetterBatteryStats och GSAM. XDA-versionen av BBS är rekommenderad om du går den vägen. Båda två fungerar utmärkt om...
Stor risk att bbb kör på Telias utrustning ändå så då blir det bara en mellanhand där Bredbandsbolaget kan påverka lite i hur nätet fungerar....
Jag är väldigt nöjd med min axon 7 så jag kommer inte att köpa nokia 8 nu men det är spännande att se vad nokia lyckas med 8an om man ser på...
Sant! Missminner mig, sorry :)
Jo, har säkert blivit mycket bättre än tidigare men värt att ha i åtanke att det kan vara svårare än en telefon som säljs i fysisk butik :)
Oneplus 5 verkar bra förutom att oneplus betett sig lite märkligt, releasen av oneplus 5 var tyvärr allt annat än smärtfri :/...
Från vad jag hittat så verkar det inte gå sedan Februari 2015 men jag kan ta fel. Väldigt blandade bud om det krävs internet efter den första...
Hade kört på Honor 9 personligen men det beror mycket på att jag inte är ett fan av TouchWiz och Samsungs bloatware i allmänhet. Honor 9 vinner...
Helnöjd! De få gånger jag pratat med supporten har de varit grymma, täckningen fungerar bra till och med i norr (umeå/luleå). Runt stockholm och...
Tack! Kronaby var riktigt bra men är som du säger lite dyrare än de andra. Jag tror jag börjar med något billigare men känner jag mig sugen att...
Hade problem med min Chromecast tillsammans med HBO Nordic. När jag försökte koppla ihop och börja streama så blev det röda/gröna ränder över hela...
Hej alla! Jag är sugen på att köpa denna klocka: http://www.skagen.com/us/en/products/jorn-connected-leather-hybrid-smartwatch-pdpskt1200p.html....
B06 verkar främst uppdatera till senaste säkerhetspatchen (Augusti). Den amerikanska modellen av Axon7 har fått B32 idag som har medfört en hel...