Separate names with a comma.
3s blir snabbare, högre volt. 2s räcker långt. För körtid är det högt mah du ska ha,
Traxxas Slash 4X4 1/10 Borstlös Short Course truckar upplever jag som dom mest mångsidiga och roliga modellerna. Kör på 2s Lipo blir lagom med fart
4-hjuls drift blir mer lättkört om du inte är van. Vi kör de på allt. Spec bra på vintern eller när dom ska envisas med att köra i sand. med den...
Traxxas eller Arrma om man vill lägga lite mer pengar Jag och kidsen har kört HSP i 10 års tid. Håller sig till 1/10 modell som sett likadana ut...
Såld
Inga repor på skärm, den är helt repfri aldrig använd utan skärmskydd
Det är inga skador i skärmen. Har tagit nya bilder utan skärmskydd på.
Hade inget nytt så lät det sitta, men tack. Tar bild utan om någon önskar
Hej Iphone 13 128gb grön 99% batteri hälsa Inköpt 2023-11-25 skal och skärmskydd sen dag 1. Skav i båda övre hörn på ram. Repor som syns på...
Sålde en telefon, bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas :)
Såld.
Inköpt Elgiganten 2019-07 Skärmskydd på sen dag 1. Skador på baksidan och ramen. Original kartong, laddare Medföljer skärmskydd, vanliga och...
Hej Blå Nokia 6.1 plus Köpt av eglobalcemtral nov 2018. Använd 6 mån Lider av Nokias ladd kontakts glapp. Använt tejp tricket på laddkontakten...
Samma problem med en Nokia 6.1 plus, efter 6 mån började de glappa. Finns ett YouTube klipp hur du budget löser problemet, vira tejp runt halva...
garmin vivoactive 4s. Byt ut gummi srmbandet mot en stål eller tyg länk. Gps och 40 mm urtavla. Runt 3k. Både jag och frun har den, mycket nöjda
De e kör jag i min s10e. Rensat bort de mesta Samsung och kör Googles appar. För att komma så nära rent android som möjligt, i en telefon med...
Ja har inget fb konto alls, men har Messenger och loggat in via telefon nr, med kod . Fungerar för mig
Nokia 6.1 plus android one. Men med glapp i laddkontakt. 500:-
Samsung Galaxy S10e ?
Nokia 6.1 plus (Nokia x6)6 månader. Stöder OTA update . Glappar i laddkontakt, laddar i vissa läge så lite känslig. Skal och skärmskydd sen dag...
Galaxy S10e prisma vit. Inköpt 3 juli. Gillar inte samsung vill tillbaka till rent Android. Säljes eller bytes mot svensksåld Pixel 3 med...
Söker Galaxy s10e Någon som har en och sälja? /Samuel
Pm!
Hobbyking.com välj EU lager. Bra priser på lipo batterier
Har du testat lipo batteri?
Köp en HSP Brontosarus1/10 borstad eller borstlös beroende på ålder Har du högre budget köp Traxxas Tradera, blocket och RC forum är bra. Går...
Kul med en RC tråd. Sonen 4 år.. kör WLToys A979 1/18 Hobbytech Survolt BX10 1/10 buggy HSP Short course 1/10 HSP Nokier 1/8 Truck full Alu...
Kolla Nokia 6.1 plus . Köper du gör 2k Rent Android, fingeravtrycks läsare . Perfekt budget lur
Fortfarande otroligt nöjd. Bra batteri, perfekt storlek.
Kör Nokia 6.1 plus , gick från Xiaomi och innan de iPhone 7. Har inget att klaga på, otroligt nöjd med denna telefonen. Android One är riktigt...
Snabb recension. Efter några tim knappande. Imponerad av telefonen och dess förhållandevis låga pris. 2k inkl frakt. Känns stabil och välbyggd,...
Kör miui global, ligger kvar på Android 7 . Lite dåligt
MIUI 10 kom igår Snyggt grönsgräns
Vet inte om du löste sig för dig. Men på iphone går det att ändra upplösning på bilder som skickas via mms i inställningar. Ofta från början...
Klicka iväg ordern nu, så får se när den dyker upp :) Återkommer med en liten resension senare. Vela länge mellan Xiaomi mi8 SE och denna. Får...
Är de svenskt meny språk eu tomten ni lagt i eller bara eng?
Ett mail till eglobal bekräftar dom att deras är 6.1 plus global och stöder OTA update
Gearbest säljer en Nokia X6 (6.1 Plus) Som ska vara international verisiv enligt dom, supports OTA. Någon som köpt och kan bekräfta? Dessa finns...
Hur upplever du displayen? Upplevs den seg eller flyter de brs?
Här är lite bilder!