Separate names with a comma.
Ni som har problem med att spellistor försvinner efter att ni har loggat in med Facebook, kontakta supporten: bit.ly/spotify-support De...
Vi söker just nu Androidutvecklare till vårt mobilteam. Om du är en fena på att göra appar och tror att du har vad som krävs för Spotify, kolla in...
Hej alla, I takt med att Premiumanvändarna blir fler och fler måste vi också få in mer kompetens som kan hjälpa till att bygga...
Testa detta: - Go into Spotify settings and select Clear Saved Data - Uninstall Spotify from the Android settings - Remove these two...
Nu finns en Preview ute, bland annat med lite nytt UI och officiellt stöd för offline tracks på SD-kortet på SGS och andra mobiler som har stort...
Hej alla! Har en Milestone hemma, och efter att ha uppdaterat till senaste versionen av Spotify fryser telefonen hela tiden när jag försöker...
Ska sälja min Motorola Milestone nu på grund av förlängt sommarlov efter studenten. Pengar är med andra ord ett ganska stort problem. Köpte...
Roota och använd nandroid? :)
Vet någon om en app där man enkelt med ett knapptryck i en förinställd lista, kan meddela telefonen att något hänt. Sedan vill jag kunna se...
Kanske var lite otydlig... :) Det jag vill åstadkomma med min nandroid är att få tillbaka telefonen precis som den var innan, med min förra ROM...
Hej Alla! Har precis lyckats clusterfucka min Nexus One och hoppas få lite hjälp av de vise männen här på forumet... Tänkte testa FroYo idag, så...
Sufler: Kan du skicka en länk till guiden du använde? :)
Sign me up, nickar Felox! :)
Jag har lite av en hard-on för fotografi, och och jag häromkvällen var ute med stativet så kom jag på något som skulle vara jävligt coolt!...
Tjenixen, är nyreggad men har lurkat runt på forumet i någon månad nu. Hej iallafall! Underbar community verkar det som! Hur som helst så jag...
Om man beställer från UK nu, är det US-versionen man får då? Med tanke på att det inte kommit en officiell EU-variant än, right?
Funkar multitouch i det nedladdade skandinaviska tangentbordet?