Separate names with a comma.
Hej! Jag ska få en ny mobil från min arbetsgivare, och jag står i valet och kvalet om jag ska välja P20 Pro. Det jag funderar över är hur...
Nepp, jag wipe'ade cache partition. Testade att flasha gapps-fixer men det löste sig inte. :/. Tack för tipsen iaf, får se om jag pallar wipa...
Efter att ha installerat senaste builden så har min kalender-app försvunnit. Tips på lösning? Finns den som APK att ladda ner någonstans ifrån?...
Någon som har problem med Bakåt-knappen i browsern? Speciellt på diverse forum. Låt säga att jag surfar in på en forum-tråd och scrollar ner en...
Det där funkar tyvärr bara på kontaktlistan. Det jag menar är när man på knappsatsen på dialern skriver t.ex. "2662", så kommer kontakten Anna...
Hm, efter jag uppdaterat till den här romen så får jag även upp SIM-kontakter i Dialern när den föreslår namn och nummer. Vet ni om det går att...
Uppdaterade precis till XXKG2, men nu har jag problem med att Dialern även föreslår SIM-kontakter, utöver kontakterna jag har på Google-kontot....
Snackade med MM Heron City för 10 minuter sen, och då sa killen att dom har 60 stycken. I Nacka Forum sa hon inget om lagersaldo, bara att de hade...
Hur fick du dom så billigt? Jag ringde till Media Markt Forum Nacka, och där tar dom tydligen 5690:-. Dom borde ju ha samma priser tycker man......
Tack för tipset! Tyvärr har jag 6 månaders bindningstid kvar på mitt tidigare abonnemang. Annars, någon annan som vet om man kan få tag på...
Hm, om man vill ha den här telefonen idag, men inte vill betala mer än 5000 kr, är det värt att ge sig ut på jakt bland fysiska butiker (i...
Är det verkligen nödvändigt att göra wipe av allt om jag har förra versionen? För isf kan man väl lika gärna ta den andra av dina skapelser. Den...
Det spelar ingen roll vart man köper den, HTC har alltid två års garanti.
Hade samma problem. Skickade in den på rep, gick på garantin.
Är det möjligt att ha två alternativ för ljudlös, som det är på gamla vanliga 2.1? Jag vill kunna välja om jag vill ha helt ljudlös utan...
Funkade inget vidare för mig. Vet iof inte om det beror på app'en eller om jag har för låg mhz inställd när skärmen är avstängd, men för mig...
Ah, jag förstår. Känner någon till nån motsvarighet till den klockappen? Skönt att ha alla delar samlade i ett program, istället för en separat...
Hallå! Jag lyckades installera rom'en igår, men upptäckte att jag inte kan leva utan Hero's vanliga uppringningsfunktion. Dvs, om jag trycker...
Guld! Tack mannen!
Vart hittade du den? Kan du länka direkt till den är du bussig? Edit: Laddade ner senaste versionen av HTC Sync så löste det sig. :) Edit igen:...
Jag hade exakt samma problem. Jag upptäckte ett tjockt lager av tyg-ludd som fastnat nere vid kontaktytorna i hörlursuttaget. Ner med ett gem och...
Jag skickade in min Hero för det felet, dvs att den tar laddning via USB, men datorn kan ej hitta minneskortet eller synka. Det gick på HTC's...