Separate names with a comma.
Alla Xiaomi med MIUI-Version 9.6 eller senare har fått svenska :)
Har du den officiella globala MIUI-versionen?
Det som man kan testa är att köra en factory reset efter uppgradering av MIUI. Android själva rekommenderar att man gör det om man gått från...
Säkert så, jag har också fått betala tull, dock aldrig från den återförsäljaren.
De skriver paketet som "gift", det innebär att risken för tullavgift minskar. Jag kan inte säga med 100% att ni slipper tull, men jag har aldrig...
Till er som vill köpa Xiaomilurar utan tull:...
Jodå, det har jag allt gjort! En riktig trevlig lur, bättre kamera än gamla redmi 3 serien. Lite bättre skärm också och batteritiden skall ju inte...
Absolut! Ska försöka komma ihåg att skriva bara:P Du får gärna påminna mig :)
Beror helt vad du är ute efter. Jag får min Redmi 4X global på måndag. Sedan kommer ju Redmi 4 pro global med FHD skärm och en bättre kamera.
Problemet blir nog: Vad kommer den kosta? Kommer priset bli liknande LG G4? Då tror jag dom kan förlora på det. Men lyckas dom hålla sig på max...
Har haft en del doogee mobiler. Av de kinesiska märkerna (förutom Meizu, Xiaomi, LeTv osv) så fungerar dom bra mycket bättre. Det som är problemen...
1300 kr för att vara exakt :P
Tror dom drog 1252kr. Brukar aldrig åka på tull om jag väljer gratisfrakt. Men om du vill ha paketet som "gift" kan du kolla denna:...
Jag har nu beställt min via aliexpress. Dom har dem i lager och helt ok pris....
139$ på gearbest. Den finns för 99$ oxå men jag orkar inte vänta på att kanske få en.
Det är inte Doogee sida. www.doogee.cc är deras officiella hemsida.
900 och 2100 MHz på 3G bandet är vad de svenska operatörer använder. Har du tre/hallon så är det väldigt viktigt att mobilen har stöd för 900 MHz...
Tror den 28 setp kommer den vara tillgänglig för bokning.
Kollade precis på F5:an på geekbuying, det stämmer att dom säljer den för 99$. Jag beställde min igår för 159$ och ska avbeställa den för att...
Om du är inne på 5 tummare med fingerprint:...
Jag hade köpt F5:an från geekbuying, där jag vet att F5:an har de svenska banden. F5:an är ändå hyfsat kompakt för att vara en 5,5 tummare....
Det är bara gearbest som har den för 139USD. Dock så hävdar dom att deras modell är en "hong kong edition". Det innebär att den inte stödjer...
http://www.geekbuying.com/item/Elephone-P6000-Pro-3GB-16GB-5-0inch-LG-LCD-Android-5-1-Smartphone-64-bit-MTK6753-Octa-Core-1-3GHz-13-0MP----White-34...
F5:an har ju iofs 5.5 tums skärm. F3 har 5. Har du beställt en F3?
Det är i princip exakt samma specs. Det som skiljer är att F5:an har fingerprint och större batteri. Jag har beställt en av varje så jag skall...
Ja, Elephone spottar ut sig lite för mycket. Däremot P8000 och uppåt börjar bli mycket bättre. Du kanske ska kolla på Zopo eller Laegoo?...
Har haft en del Doogee mobiler. Måste faktiskt säga att dem fungerar väldigt bra. Dock så är dom ganska färska på "high end mobiler" så jag ska...
Det är 3GB ram i den :) Har beställt en, doogee har jag faktiskt varit nöjda med!
Gearbest har skrivit fel info. Denna lur har stöd för 900mhz bandet