Separate names with a comma.
Var har du fått dina 60 grader ifrån? Det är ju helt taget ur luften. Visa gärna lite referens material tack.
Vad är det för fel på att söka alt. använda https://swedroid.se/forum/37896-snabba-fragor-snabba-svar.html istället för att fylla upp forumet med...
Skulle snarare säga att det är TC's inlägg som är av banan. Det finns ingen normal elektroniklödning som ligger ens i närheten av någon farozon...
Knappt en månad sen.
Det låter ju som att det är gamla apps du skaffat innan de introducerade kompatibilitets filter för mobiler / apps. Om man kan kringå detta på...
Tack för tacket för tacket! ;)
Jag skulle nog föreslå en separat tråd för FPSe då, för att ha lite bättre överskådlighet.
Min GPS fungerar utmärkt och låser på ett litet kick när jag navigerar i CoPilot. Har du testat GPSen i något annat program?
Du använder normalt inte mer än en port för FTP. Som Holck säger så låter det som ett problem med passive / active. Har du testat med mer än en...
För att det inte har stöd för SGS2 än.
Jag bor nere i Skåne och ganska ofta så roamar min telefon in på det danska 3 nätet, men jag har aldrig haft det här problemet. Så det är nog som...
Haha, underbart!
Nej det kan man inte. Du säger ju det själv med tophastighet. Detta är knappast något man bara kan bortse ifrån i syfte att förenkla. Kort och...
Var hittar du det i konsumentköplagen? Jag har skummat igenom den en del eftersom jag en gång i tiden jobbade med support för privatkunder och det...
Enligt konsumentköplagen hardu inte rätt till någon ny produkt innan varan varit på service 3ggr för samma fel. DOA är inte en rättighet som på...
Alltså det inte så att den här buggen inte är unik för SGS2. Jag har läst om precis samma problem på Nexus One, Motorola Droid m.fl. Tror snarast...
Finns redan en tråd om lockscreens. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=42328
Bör nog tilläggas då att hela poängen med en Netgear WNR3500L är att man kan köra custom firmware på den. Själv köra jag Tomato 1.28 på min. Bästa...
Har samma problem med mitt.
Min funkar klockrent med min Netgear WNR3500L. Har Bahnhof som ISP.
Körde på ett invisibleSHIELD skärmskydd när jag köpte min HTC Hero, men det åkte av igen efter ett par veckor. Inte en chans att det är ens i...
Kör också Pott 499. Klart bästa alternativet för mig.
Gäller inte det bara om man tar en iPhone4? Jag beställde min SGS2 från Tre och inte fick jag några 3 månader gratis. Hur som helst så blev jag...
Haha, är det något som är helt funktions odugligt så är det Anovo.
DOA = Dead on arrival. Allt annat är hittepå. Och skulle man ändå vilja använda defect så måste det vara defective on arrival för att vara korrekt...
Sitter också och väntar. Köpte min via telefon och har inte heller hört ett ljud. Ingen bekräftelse, ingen uppdatering på "Mitt Tre". Lite dåligt...
Föreslå till de i butiken att de bytar Nexusen mot något som finns i lager då och byta den den mot SGS2 när de kommer in?
På min gamla lur körde jag Dolphin Browser HD och tyckte att det funkade bra. Nu har jag inte fått min SGS2 ännu så jag vet inte hur den artar sig...
Alltså, något som är helt kass fungerar rimligtvis inte alls. Och X8 GPSen är hundra gånger bättre än inget. 100*0= ?
Kollade hemsidan igår morse, då stod det 2-3 dagar. Tänkte att då kanske man kan knalla ner till butiken och få en i handen. Men icke, i butiken...
P1I - HTC Hero - SGSII
Det är sorgligt att man ska behöva skriva en hel uppsats för att säkra att man får sin telefon lagad. Men efter att ha hanterat Anovo både privat...
Gå till en butik och klaga. Själv har jag haft min HTC Hero inne hos Anovo tre gånger och den har kommit tillbaka varje gång med nya fel och fler...
Jag har kört in denna rommen på min Hjälte och är i stort mycket mer nöjd än med den senaste officiella. Dock så upplever jag att min batteritid...
Samma fel för mig, blir att skicka in den.
Med tanke på att du inte kan få svenska menyer på en svenskköpt telefon så blir det nog svårt. Använd sökfunktionen, detta har varit uppe förut.
Hade ett billigt klass 2 kort och fick detta problemet vid div tillfälle om och om igen. Bytade till ett klass 6 och har inte haft ett enda...
Hur man tittar i HQ överhuvudtaget? Börja spela en film, tryck Menu och More så finns det där.
Finns det något sätt att få Youtube spelaren att visa filmer med HQ som standard?
Lyssnar på mycket Podcasts där det är mest prat och jag kan bara hålla med om att bakgrundsbruset är lite störigt. Men tipset med andra lurar är...