Separate names with a comma.
Hur går jag tillväga för att låsa upp bootloader och flasha cwm? Är lite noob på området. Kör orootad 4.0.3 stock I9023.
Funkar fint här också. Har en olåst Telenor I9023-lur. APN behölls, alla appar, inställningar etc också. Upplever ev att ljusstyrkan i skärmen...
Prova Facebook for Android, jag tycker den är utmärkt.
Prova att avinstallera HTC Sync och sen installera den version som fanns på sd-kortet.
Inget annat att förvänta om man släpper något den 11:e september. :) "Please note that this upgrade will erase any data stored on the phone"...
Jag har varit inne på Teliabutiken på Vasagatan och klämt, dock hade dom den bakom disken och inte på display...
Att den är olåst och obrandad är fantastiskt. Synd bara att man måste binda upp sig i deras abonnemang, för det finns inga alternativ där va?
I så fall har de nu tagit tillbaka det erbjudandet. Verkar vara oehört rörigt hos Tre för tillfället.
En fråga när det gäller byta av operatör. Det har ju nu precis rullats ut en uppdatering av Android (från 1.0 till 1.5) till de som har en...
Enligt Tre så kan man köpa kontantkortstelefonen för 5 500 och låsa upp den för 350 spänn direkt. Hoppas på minimal branding, men en Tre-logga...
Troligen har det väl att göra med att Tre fått ensamrätt.