Separate names with a comma.
Jag vet inte om det postats redan, känns som det här är gammalt, men jag har inte hittat det nånstans här? För er som vill ha en till effekt i...
Haha njaa, satt me luren mellan axeln o örat o så fick ja en sån hostattack o tappade luren från örat. I mitt försök att plocka den i luften så...
Min z1c flög genom luften och åkte i backen nyss (inomhus). Den flög kanske 2 meter framåt från en höjd på 1,5 m landade rakt på skärmen... Inte...
Du kommer bli mer än nöjd. z1c äger! ;)
Så svårt är det inte. Köp den från nätet, du har distansköplagen på din sida. 2 veckor full ångerrätt, även om du har öppnat o testat. De ba...
Då har du fått repor i plastskyddet/splitterskyddet. Jag förväntar mig att alla kommer få nån "ful" repa eventuellt. Hjälper det att ha på ett...
Ja, den hade mer än 50% när jag började ladda. Nu är den igång och jag har precis bytt från 4s, som jag tycker är den bästa storleken för en...
Jag köpte med ett 32gb kort väntar på att min compact lime ska laddas helt innan jag stoppar in allt. Indikatorn lyste orange när ja först började...
Ett tips som jag plockade upp via nån youtube recension var att man kunde ladda mobilen i flygplansläget, vilket borde snabba på laddningen en aning.
Ey dude. Hade oxo det problemet med min RAZR. Den börjar synka ett tag sen typ stannar allting. Har dock ingen lösning på det.
Testa ladda ner Go locker. Men det kanske bara är teman, och inte så att man kan välja bild själv.
Ok nu har det uppstått problem igen, efter 5 dagars användande. Ska nog byta in den imorrn o ta en annan telefon, jag vill ha något pålitligt,...
Så jag har fått tag i en ny razr. Allt funkar bra än så länge. Det första jag kollade var byggdatumet, det stog 29e okt. Jag lekte runt som fan...
Jag har lämnat in min razr och väntar på en ny. Det är en grym lur när den funkar. Och ja jag har rena händer, vad tror du? Att jag e bonde eller?...
Tycker touchen spökar lite då jag skriver, speciellt då jag gör backspace. Det är alldeles för många "småfel" som uppkommer som jag anser inte bör...
Har gjort en återställning nu. Jag har inte fått bättre wifi-signal, batteriet är fortfarande dåligt. Det är riktigt synd att det är så på en så...
Jag ska testa göra en återställning strax. Tack för tipsen. Jag återkommer
@Phil hade 3gs, så det är en ganska stor uppgradering hårdvarumässigt. Razr dag 2: Batteri, tycker den fortfarande slukar mycket. Har varit...
Jag var inne o köpte en RAZR idag. :money: Hade läst en del på forumet och blev avskräckt till en början. Men jag tänkte att det kan inte vara fel...