Separate names with a comma.
Har haft en Nexus. Köpte inte den för kamerans skull! Men ville ha en som åtminstone dög till att fota med. Kan bara hålla med om att kameran är...
Fick min idag! Köpte på Tradera för 5601:- Whoooooo..... Laddad o klar! Fungerar kanon. Enda e, var e betal appsen på market??? Har köpt en del...
Öhhhh...... Va tror du?
Om du uppdaterar genom HTC's programvara så är det enkelt. Ladda ner till datorn o anslut till synkprogrammet, sen går en som en dans. Allt går...
Ghaaaa.... Skall jag behöva installera om alla program igen efter att man har partitonerat SD kortet? Jag som tog en hel timme på mig för att...
Ta va som helst som e rent o mjukt. Skärmen e ju antifettresistent så dra den över en ren trasa eller tröja, funkar alltid på min.
Någon som vet hur man gör en backupp på kontakter o annat som man vill spara då man uppdaterar?? Nu ryker allt..... buhhhhuuuuu.... Sen får man...
Kolla här https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1863 Sidan 1 längst ner om du använder recovery romen
En sak e då säker. Heron e som en blixt jämnfört med innan :D:D Kolla med min sons o den va inte uppdaterad o de va skillnad så det stänkte om...
En liten guide hur man installerar denna uppdatering hade vatt gott.
Tack pågar. Nu blev man lite klokare :p Vet inte om man skall MoDa eller vänta tills HTc släpper sin uppdatering. :confused: Visst tusan....
Ja dom där tekniknördarna har sitt eget språk. Vi amatörer sitter o sliter håret för att fatta. Så va e WHIPE???????
HTC svarar Enligt HTC så är det ett normalt att det tar tid då man har många sms i tråden! Med andra ord så tänker dom inte göra något åt det!...
Tjo. Har nu upplevt att Heron slöar ner sig när man öppnar sms och det finns mer än 10 sms i tråden! Går inte och scrolla eller skriva ordentligt...
Konstigt sätt o lösa det på :) Men det fungerar ibland o ibland e det jäkligt svårt o komma in där. Min son lyckades på 1 försöket med sin Hero,...
Kolla här o gör som det står. Har följt det o allt fungerade som det skulle. Du gör även en backupp här!!...
Och prova igen, sen slå på WiFi, då skall det fungera
Allt klart! Har drat ner betan o installerat. Nu kan man välja vilket land den skall simulera! Klar förbättring jämnfört med v2. Har tillgång till...
Har rootat moben! Men nu undrar jag hur man kommer åt bet. apsen?? Marketenabler, vad är det?
Är inte det 2 program som använder internetuppkoppling/HD??/3G för att tanka ner kartor under tiden, typ googlemaps?? Kostar skjortan att använda.
Pfffttttt...... Jaja.....:p
Jo, men jag är en klant o installera inte en drivrutin i synkprogramvaran!! När du kopplar in moben i datorn så letar den efter filer o då kunde...
Skulle behöva hjälp med detta! Samma sak händer här. Kan inte hitta någon inställning som påverkar. Använder XP Home SP3 Mehhhh.........
Fungerade efter man stängt av wifi o försökt starta på 3G. sen på med wifi o då gick det
Hej Tomzi! Förmodar att det är Philips kompis?? Om det var rätt kan du ju höra av dig här. Mvh Philips Pappa.
Aha... Vilka risker finns det?
Varför jämnföra Hero med IPhone? Iphone kostar dubbelt så mycket som Hero! Verkar lite som att jämnföra en svindyr bil mot en billig med där den...
Hmm... Amatörfråga! Rotad??? Va e de? O varför gör man det. För att använda andra UI?? Lite förklaring tack.
Kan nog hålla med ang. Pixmania. Dom har visst problem med sin support. Men å andra sidan så är det många som handlar där o verkar nöjda....
Låter bra, med båda, alltså.... Då är det bara en smaksak. Äggvita eller kanelbulle :eek:
Skulle inte våga köpa av såna som NoYes. Känns mer som skojare. Satsa på större företag med ordentliga vitsord att det fungerar när man har...
Tror inte det. Dom blev nog överraskade att dom fick dom redan. Kan man hoppas.
Jag hörde att dom bruna är vita som legat för länge i ugnen :eek: Risk för färgflagning :rolleyes:.... Allvarligt :o Om där e nån som har fått...
Snyggt Raketrobert! Håller med om att göra denna tråd sticky o ta bort kommentarer.
Jo, det stämde. Idag har dom 100 i lager :D Är det nån skillnad på hero från utlandet, typ, tangentbords layout eller annat?? Måste ju ha...
Konstigt! Enligt Pricerunner får dom in den 2009-08-20!! Tidigare stod det 2009-08-10. Så vad är sant?